loading...
تیم سایبری تومور
آخرین ارسال های انجمن
admins بازدید : 220 یکشنبه 02 شهریور 1393 نظرات (0)

محققان سامانه ای طراحی کرده اند که کل کلاه ایمنی را به بلند گویی برای گوش دادن به موسیقی تبدیل می کند. کلاه ایمنی  HEADWAY برای افرادی طراحی شده که تمایل به گوش دادن به موسیقی در هنگام دوچرخه سواری یا اسکی دارند.این ابزار با استفاده از یک مکانیسم مغناطیسی و سیستم نصب ایمن،به قسمت خارجی این نسخه سه بعدی متصل شده و با استفاده از گوشی کاربر و از طریق بلوتوث صدا را ارائه میدهد

admins بازدید : 322 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (1)

در زمان نگارش این مقاله جدیدترین نخسه فایر فاکس یعنی فایر فاکس 26 با 14 وصله امنیتیعرضه شده است که از میان آنها پنج مورد جزء وصله های مهم امنیتی به شمار می رود. سه مورد از آنها در ارتباط با اشتباهات مربوط به دسترسی به حافظ رایانه بوده و دو مورد از آنها در ارتباط با فرمت های jpg  و لایه امنیتی ssl  می باشند. از جمله تغییرات دیگری که در نسخه تازه عرضه شده به وجود آمده است، کاربر خود به شخصه می بایست افزونه های مهم مورد نظر خود را اجرا می کند. این موضوع برای پیشیگری از سوء استفاده های احتمالی در نظر گرفته شده است. پلاگین های جاوا و فلش از مهمترین این موارد به شمار می رود که اجری پیش فرض انها امکان پذیر نمی باشد. این امر به دلیل جلوگیری از فعالیت های هکرها بیان شده است که توانایی وارد نمودن کدهای مخرب بر روی رایانه کاربران را نداشته باشند.

admins بازدید : 393 دوشنبه 13 مرداد 1393 نظرات (2)

 

محققان دانشگاه مراکش و دانشگاه نمور بلژیک دریافتند سپر های تابشی (موها) نقش مهمتریدر مقایسه با رسانایی را در عایق بندی بدن حیوانات قطبی مانند  پنگئون و  خرس های قطبی، نیستبه تصورات پیشین ایفا می کنند. پیش تر تصور می شد، پرها و پوست چنین حیوانات بابه دام انداختن لایه ای از هوا ( که رسانایی و از دست رفتن گرمای بدن را کند می کند) آنها را گرم نگه می دارد. << پریسیلا سیمونیس >>، دانشمند حوزه بیوفوتون و تیم شوند، بیشتر تحت تاثیر تابش و نه رسانایی گرمایی است. وی و همکارانش با استفاد از مدل های رایانه ای نشان دادند چگونه سپرهای تابشی که برای تقلید از موهای منفرد در پوست خرس استفاده می شدند، به طور موثری گرما را متفرق می کنند. فرآیند متفرق کردن شامل شکستن انرژی در زاویه ای بالغ بر 90 درجه منبع آن است. نتایج به دست امده نه تنها در ساختمان ها موثر است، بلکه منجر به تولید نسل جدیدی از لباس های گرم و کیسه های خواب می شود.

admins بازدید : 382 دوشنبه 13 مرداد 1393 نظرات (0)

 

اومد برای دفتر من وقت گرفت بعد موقش که شد اومد و گفت: سلام حاج آقا من نمیدونم  چه چیزیم شده خیلی سوال برام پیش میاد جواب هیچ کدومشون رو هم نمیدونم خیلی گیج شدم همه جا رفتم حتی به روانشناس هم مراجعه کردم دارم دیوونه میشم!!!

بهش نگاه کردم وضع حجابش زیاد خوب نبود معلوم بود دین و اعتقاد خوبی نداره

.اومدم قرآن رو بردارم گفت حاج آقا لطفا اون کتاب قدیمی رو بذارین این کتاب های جدید هم نتونستن به من بگن که چم شده دیگه این کتاب مال دو هزار سال پیش میخواد جوابم رو بده.

خیلی بهم بر خورد بهش گفتم: من به یه شرط جواب تو رو میدم شرطش هم اینه که من کاری ندارم دین و مذهب تو چیه ولی هرچی باشه به مذهبت توهین نمیکنم شما هم به اعتقادات من توهین نکنید لطفا.

بعد قبول کرد و بهش گفتام که در مورد قرآن چه میدونی گفت:فقط میدونم که دو سه هزار سال پیش بر پیغمبر نازل شده و پیامبر هم اونو نوشته بعضی ها هم خیلی بهش اعتقاد دارن.من بهش گفتم کشورت ایران رو هم دوست داری؟؟؟ گفت: آره من به وطنم عشق میورزم خیلی هم کشورم رو دوست دارم

بعد بهش گفتم میدونستی که داخل قرآن سه تا از مهم ترین آیه های قرآن در مورد ایرانی ها است!!؟؟

بعد گفت: جدی، راست میگین؟؟

من آیه هارو بهش نشون دادم خیلی تعجب کرد گفتم حالا میتونم از قرآن یه آیه بهتون نشون بدم؟؟

گفت:بله نشون بدین ببینم. قرآن رو باز کردم یه آیه ای براش آوردم خیلی تحت تاثیر قرار گرفت ازم تشکر کرد و رف.

یه ماه بعد اومد وضع حجابش خیلی خوب شده بود دیدم یه قرآن زیر بغلشه آوردو بهم سلام کرد گفت حاج آقا من چطور از شما تشکر کنم خیلی از شما ممنونم این هم هدیه من به شما.

قرآن رو به من داد،خیلی خوشحال شدم

این داستان واقعی بود

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

admins بازدید : 389 شنبه 11 مرداد 1393 نظرات (0)

 

داشت میجنگید،هوا هم خیلی گرم شده بود،کامیونی پر از مواد خوراکی و سلاح اومد راننده صدا زد که این هارو خالی کنین ولی بچه ها داشتن میجنگید.یه ساعت بعد شهید برونسی اومد کنار کامیون دید یه خانومی داره بار رو خالی میکنه.رفت جلوتر گفت:ببخشید حاج خانوم مرد اینجا نبود این بار هارو خالی کنه خانومه یه لبخند زد یه لحظه یادش اومد اینجا منطقه جنگی هست اصلا هیچ زنی اجازه نداره بیاد چطور اومده گفت:خانوم شما کی هستین؟؟؟خانوم لبخند زد و گفت مگه شما برای داداش من نیومدین بجنگید؟؟؟؟!!!!شهید برونسی تعجب کرد و گفت :مگه داداش شما کیه ، یه لحظه فکر کرد که این حضرت زینبه

حضرت زینب گفت:داداش من حسینه.شما برا داداش من میجنگید  من هم هرکاری از دستم بر بیاد برا شما انجام میدم

 

admins بازدید : 419 پنجشنبه 09 مرداد 1393 نظرات (1)

سازمان غذا و داروی آمریکا ، نوعی دوربین بلیدنی به اندازه یک قرص تایید کرده که از دستگاه گوارش بیمار میگذرد. سامانه pillcam colon  پیش تر با هدف بررسی سرطان روده بزرگ ساخته شده و در بیش از 80 کشور جهان در دسترس اسا،اما سیستم تایید شده جدید بر شناسایی پولیب هیپر پلاستیک روده با اندازه حداقل 6 میلی متری تمرکز می کند.

کولونوسکوپی ، معاینه روده بیمار با استفاده از دوربینی باریک و بلند موسوم به آندوسکوپی است.هر ساله حدود 750 هزار کولونوسکوپی نا تمام در آمریکا رخ میدهد و این موضوع در زنان به دلیل موارد بالاتر جراحی پیشین لگن و چالش های آناتومی شایع تر است . دوربین جدید بلعیدنی و غیر تهاجمی pillcam colon برای استفاده پس از این فرایند نا تمام تایید شده و میتواند به نتایج تصویر برداری مشابه کولونوسکوپی دست یابد. اندازه ای دوربین ویدیوئی 33*12 میلی متر گزارش شده و فیلم های رنگ را در چهار یا 35 فریم در ثانیه ارائه میدهد . یک   LEDنیز زمانی که بیمار دوربین را می بلعد ، روشنایی لازم را برای شکار تصویر ارائه میدهد و به صورت بی سیم تصاویر را به ابزار ضبط کننده می فرستد.

 

admins بازدید : 362 پنجشنبه 09 مرداد 1393 نظرات (0)

 

 

می گویند سیاهی چادرم  چشم را می زند! چشم آدم های حریص و هرزه را ... چشم را که هیچ!  خبر ندارد تازگی ها دل را هم می زند! دل آدم های مریض و بیمار دل را! از شما چه پنهان چادرم دست و پا گیر هم است! دست وپای بی بندوباری  را می بندد!  چادر برای کسانی است که نمی خواهند عزت آرتشان را به بهای ناچیز لبخند های هرزه بفروشند! چادرم سند بندگی عبودیتم را امضا می کند!

admins بازدید : 386 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (2)

 

 

آیت لله بهجت:

بسمه تعالی. گفتم هیچ .، در خانه اگر کس است یک حرف بس است . بارها گفته ام و باردگر می گویم کسی که بداند هر که خدا را یاد کند ، خدا هم نشین اوست ، احتیاجبه هیچ وعظی ندارد .،می داند چه باید کند .، می داند که آن چه را که می داند ، باید انجام دهد و در آن چه نمی داند ، باید احتیاط کند.

تعداد صفحات : 21

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما بر روی کدام یک از موضوعات سایت باید بیشتر کار شود.
    آمار سایت
  • کل مطالب : 210
  • کل نظرات : 69
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 116
  • آی پی دیروز : 69
  • بازدید امروز : 254
  • باردید دیروز : 869
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,664
  • بازدید ماه : 2,431
  • بازدید سال : 47,412
  • بازدید کلی : 287,460