loading...
تیم سایبری تومور
آخرین ارسال های انجمن
admins بازدید : 431 دوشنبه 28 مهر 1393 نظرات (0)

به نام خدا

بنا بر خواهش دوستان لایه باز هم بر روی سایت قرار دادیم . این متن افکتی زیبا طراحی خودم بوده و تمام فایل ها کاملا لایه باز هستش . کسانی که طراحی پوستر با موضوع دفاع مقدس انجام میدهند میتوانند از این طرح استفاده کنند .

 این طرح بسیار شلوغ است ولی شما میتوانید طرح را سبک تر و ساده تر کنید . اگر نظر  دارید در بخش نظرات با ما همراه باشید . ما به هرگونه از سوال های شما درباره طراحی این طرح و چگونگی تغییر آن پاسخ کامل میدهیم . با تشکر .

کلیک کنید


admins بازدید : 269 دوشنبه 28 مهر 1393 نظرات (0)

سلام اولین پوستر با موضوع امام حسین به مناسبت آغاز محرم بر روی سایت قرار گرفت . امیدوارم لذت ببرید . برای دیدن در اندازه اصلی کلیک کنید .

 

admins بازدید : 330 دوشنبه 28 مهر 1393 نظرات (0)

شیخ الرئیس حجه الحق ابوعلی حسین بن عبدالله بن حسین بن علی بن سینا مشهور به ابن سینا در افشنه نزدیک بخارای ایران در خراسان متولد شد و در آنجا به کسب علم پرداخت . او تحصیلات مقدماتی از جمله ادبیات ، قرآن ، فقه و حساب را نزد پدر آموخت و برای فراگرفتن منطق و هندسه و نجوم نزد ابو عبدالله ناتلی رفت .

او از همان اوان کودکی بسیار خارقاالعاده بود و دانش زمان خود را با سرعت فرا می گرفت او در سن شانزده سالگی به طبابت پرداخت . وی پس از درمان کردن نوح بن منصور سامانی به دربار او راه یافت . به دنبال شهرت روز افزون او که آوازه این شهرت به گوش سلطان محمود نیز رسیده بود ، محمود وی را دعوت کرد تا به غزنین برود  ، اما ابن سینا به دلیل خشونت و تعصب دینی سلطان محمود دعوت او را رد کرد و از خوارزم فرار کرد مدتی در ترکستان و خراسان به سر برد و سپس وارد گرگان شد و در آنجا مشغول به طبابت شد . سپس به ری رفت و در  آنجا مجدالدوله دیلمی که به بیماری مالیخولیا مبتلا شده بود ، او را درمان کرد . او در همدان مقام وزارت شمس الدوله را به دست آورد و از حمایت علاءالدوله کاکوی برخوردار شد . سر انجام در همدان در سال 428 ( هـ،ق) در گذشت . از جمله معروف ترین آثار او می توان به دانشنامه علائی که به زبان فارسی است و همچنین مهمترین اثر فلسفی او به نام شفا که شامل 4 بخش ( منطق ، طبیعیات ، ریاضیات و مابعدالطبیعه ) است را نام برد . این اثر و کتاب بعدی به نام قانون که دایره المعارف طبی می باشد . هر دو به زبان عربی است . وی در ریاضیات ، زمین شناسی ، فیزیم ، پزشکی ، فلسفه تبحر خاصی داشت .

یادگارها

 

مشهورترین شاگرد وی ابوالحسن بهنیار بن مرزبان است که اهل آذربایجان بود و کتاب مباحث ابن سینا جواب سوالات اوست  کتاب قانون وی به عنوان بهترین منبع درسی برای پزشکان ، تا قرن 18 در دانشگاه های معابر دنیا تدریس می شد . همچنین اول شهریور ماه هر سال و همزمان با زاد روز پور سینا ، در ایران با عنوان روز پزشک شناخته می شود . علاوه بر این ، در سال 2005 میلادی دکتر یاشار بیلگین کانونی عام المنفعه  به نام آویسنا پرایز در شهر فرانکفورت آلمان تاسیس کرد تا همه ساله به انتخاب هیئت داوران جایزه ابن سینا را به افراد یا سازمان هایی که در راه تفاهم فرهنگی ملت ها کوشا بوده اند عطا کنند . مبلغ این جایزه حدودا یک صد هزار یورو است . در اسکناس های کشور تاجیکستان نیز تصویر ابن سینا قرار داده شده است.

admins بازدید : 313 یکشنبه 20 مهر 1393 نظرات (0)

 

هدر زیبای غدیر بر روی سایت قرار گرفت . جهت دیدن در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید.

admins بازدید : 267 جمعه 11 مهر 1393 نظرات (1)

تا حالا عکس پاناروما یا 360 درجه گرفته اید ؟ اگر از گرفتن این نوع عکس ها لذت می برید ، پس احتمالا با نرم افزار های کاربردی عکاسی پانارومیک آشنا هستید . نکته اینجات که این برنامه ها مشکلات زیادی دارند و نمیتوان با آن ها عکسی شفاف و مطلوب گرفت . برای مثال  یکی از اشکالات این برنامه ها سایه انداختن و کشیدگی بیش از حد عکس ها است . اگر نگران این مشکلات هستید پانانو به کمک شما می آید . پانانو یک عکاس حرفه ای عکس های پانارومیک است . جالب است که بدانید این عکاس توپی مجهز به 36 دوربین است که به شما عکسی کاملا شفاف و یک دست می دهد . یعنی می توان گفت هر 10 درجه توسط یک دوربین پوشش داده می شود . این دوربین ها کیفیتی معادل 108 مگاپیکسل را ارائه می دهند که برای یک عکاس پانارومیک بسیار فوق العاده است .

اما چگونه با آن عکاسی کنیم ؟ خیلی ساده است . فقط پانانو را به هوا پرتاب کنید تا از هر سویی عکسی داشته باشید . به همین راحتی . ساز و کار این توپ شگفت انگیز تنها با یک شتاب سنج انجام می شود . هنگامی که توپ به بالاترین نقطه ارتفاعی خود می رسد ، شتاب سنج این نقطه را مشخص می کند و به دوربین ها فرمان عکاسی می دهد . در این هنگام است که هر 36 دوربین همزمان شروع به عکاسی می کنند . ( نمونه ای از عکس های گرفته شده را مشاهده کنید )

نمونه تصویر پانانو

 

همان طور که ذکر شد یکی از شیوه های استفاده از این گجت ، پرتاب کردن آن به سمت بالا است . اما می توان آن را به جایی بلند وصل کرد تا خود توپ کارش را انجام دهد . عکسی کامل و شفاف با پوشش کامل از مزیت های این دوربین است  . افراد و اشیایی که در عکس حرکت میکنند به هیچ وجه سایه دار و نامعلوم در عکس معلوم نمی شوند و هر جسم متحرکی به شکلی مطلوب آشکار می شود . از مزیت های دیگر می توان به مقابلیت اشتراک گذاری عکس های گرفته شده اشاره کرد . با نصب نرم افزار مخصوص این توپ قادر خواهید بود تا عکس ها را روی گوشی هوشمند خود ببینید و حتی به اشتراک بگذارید . اگر میخواهید یکی از این عکاس های دوست داشتنی را داشته باشید ، تنها باید 549 یورو ناقابل پرداخت کنید !

admins بازدید : 311 پنجشنبه 10 مهر 1393 نظرات (1)

به نام خدا . در این پست تیم سایبری تومور درباره قدرت و توانمندی های کشور مقدس جمهوری اسلامی ایران توضیح می دهیم یا در واقع نام میبریم و به آن ها اشاره می کنیم . ما بر میگردیم به زمان خیلی قدیم یعنی زمان هخامنشیان ، در آن زمان قاره اروپا هنوز کشف نشده بود در آمریکای جنوبی و شمالی هم رونق نبود در واقع چیزی محسوب نمی شد . تنها قاره پر رونق که الآن هم همینجور است قاره آسیا بود . در آن زمان امپراطوری های قدرتمند مصر و ایران بودند . افراد آریایی که به ایران آمده بودند چند خصوصیت ارزشمند داشتند که هنوز هم در ما ایرانیان وجود دارد این خصوصیات خصوصیاتی بود که هیچ جای جهان این خصوصیات را نداشتند ، خصوصیات شامل این چیز ها می شد ;اولی غیرت و مردانگی دوم پاکدامنی و حجاب سوم با هوش و دانا بودن چهارم عشق به وطن پنجم قدرتمند بودن و ... در کل اکثر خصوصیات یک انسان کامل و خوب در ایرانی ها یا آریایی ها گنجوده شده بود . روم کشوری بود که بعد ها بعد از ایران بر روی کار آمد . روم کشوری قدرت طلبی بود و دائم به جنگ با ایران می پرداخت ، اما هر بار با شکست مواجه میشد تا اینکه پادشاه روم نامه ای به کوروش کبیر نوشت و گفت : ( ای کوروش تو و سپاهیانت برای مال و ثروت میجنگید ، اما ما برای شرف مان می جنگیم ) پادشاه ایران جواب دهن پر کنی به پادشاه روم داد و گفت : ( هر کس برای نداشته هایش میجنگد ) در کل زیاد ما کاری به قبل از اسلام و انقلاب ندارین .  ایران بزرگ بسیار کوچک شده بود و این به خاطر سهل انگاری ببرخی از شاهان بود .

admins بازدید : 456 یکشنبه 06 مهر 1393 نظرات (0)

سلام تیم سایبری تومور به خاطر فرا رسیدن هفته دفاع مقدس پستی را در سایت گذاشته با موضوع دفاع مقدس ، برای دیدن ادامه پست به ادامه مطلب مراجعه کنید . حتما فایل ویژه نامه رو دانلود کنید .

با تشکر.

مدیریت سایت.

فرق بين جنگ و دفاع مقدس چيست؟

تبيين تفاوت دو واژه فوق نيازمند توجه به مفهوم و نوع نگاهي است كه در ادبيات سياسي و هنجارهاي اجتماعي و ديني يك جامعه پيرامون اين دو وجود دارد ؛ جنگ يا « نبرد مسلحانه بين دولتها» به عنوان واقعيتي در جوامع بشري ، مفهومي عام و از جنبه هاي مختلف قابل تعريف است و به انواع متعددي نظير ؛ تهاجم نظامي ، جنگ تدافعي ، مشروع و يا نامشروع ، داخلي يا بين المللي و ... ، تقسيم مي شود . و در بسياري مواقع جنگ اقدامي ناپسند ، غير عقلي ، غير ديني و نامقدس است نظير تجاوزات نظامي و راه اندازي جنگ به خاطر سلطه طلبي ، جاه طلبي ، چپاول منابع ملت هاي ديگر و... . اما دفاع مقدس نوعي خاص از جنگ و نبرد مسلحانه است كه از يكسو حالت تدافعي در مقابل تجاوز نظامي بيگانگان داشته واز سوي ديگر مطابق با هنجارهاي ديني پذيرفته شده در يك جامعه و داراي ارزش ديني و اجتماعي است . مانند جنگ به منظور دفاع از خويش (دفاع مشروع) در مقابل متجاوزين به دين، عِرض، جان و مال خود و بستگان يا مملكت و نيز به منظور دفاع از مظلومين عالم و يا در مقابل ستمگراني كه آزادي دعوت ديني را سلب مي كنند و با حاكميت استبدادي مانع انتخاب آزادانه دين صحيح از سوي مردم مي گردند.
در ادامه جهت تبيين دقيقتر موضوع دفاع مقدس توجه به نكات ذيل حائز اهميت است:
يك. قداست و امور مقدس در فرهنگ اسلام 
از نظر دين، هر فعل يا امري كه جنبه الهي و صبغه ربوبي داشته باشد، مقدس است. « صِبْغَةَ اللّهِ وَ مَنْ أَحْسَنُ مِنَ اللّهِ صِبْغَةً ؛» 
قدسي بودن مبتني بر بهره مندي از صبغه و جنبه الهي در عقايد، اخلاق و افعال فردي و اجتماعي است و آن نيز در پرتو حسن و نيكويي فعل و فاعل به دست ميآيد. بنابراين هر چيزي كه صبغه ربوبي و جنبه الهي داشته و تحت نظارت و دستور خداوند متعال باشد، از امور مقدس محسوب مي‏شود. حتي افعالي كه انسان‏ها به مقتضاي طبيعت و نيازهاي طبيعي خود، انجام مي‏دهند و در راستاي دستورات خداوند متعال است، از امر قدسي شدن مستثنا نيست
امام صادق(ع) در اين باره مي‏فرمودند: « الكاد علي عياله كالمجاهد في سبيل الله »؛ «كسي كه براي تأمين خانواده خويش تلاش كند، اجر او مانند پاداش مجاهد در راه خداست».  
دقت در اين حديث و ساير احاديث مشابه آن، نشان مي‏دهد كه شرع با دخالت در امور دنيوي ـ حتي در امور ضروري بشر، همانند به دست آوردن مخارج زندگي ـ سبب مي‏شود بين امور دنيوي بشر و مفاهيم كاملا مقدس (همانند قرآن كريم، پيامبران و امامان و...) ارتباط برقرار و آنها نيز اموري قدسي و الهي شود. حتي ممكن است آن قدر ميزان تقدس و الهي بودن آنها بالا باشد، كه انسان به ياري آنها بتواند در معاد به بالاترين مدارج عالي بشريت و لقاي

پروردگارش نايل آيد.                                                                                                                  

دانلود ویژه نامه شامل ( یک عدد سخنرانی ، دو عدد آهنگ و یک عدد مداحی و 10 پوستر و یک پستر لایه باز )

کلیک کنید

رمز : www.tumour.ir

admins بازدید : 389 یکشنبه 06 مهر 1393 نظرات (2)

سلام هدر جمکران برای دوستانی که وبی تحت عنوان امام زمان یا اهل بیت دارند . برای دیدن در سایز اصلی کلیک کنید .

هدر جمکران

تعداد صفحات : 21

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما بر روی کدام یک از موضوعات سایت باید بیشتر کار شود.
    آمار سایت
  • کل مطالب : 210
  • کل نظرات : 69
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 82
  • آی پی دیروز : 76
  • بازدید امروز : 414
  • باردید دیروز : 1,530
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6,645
  • بازدید ماه : 17,187
  • بازدید سال : 62,168
  • بازدید کلی : 302,216