loading...
تیم سایبری تومور
آخرین ارسال های انجمن
admins بازدید : 270 جمعه 07 شهریور 1393 نظرات (0)

طبق خبر هایی که دیشب در اخبار ها گفتند اسرائیل به فلسطین پیام آتش بس داد و مردم کل دنیا از این خبر خوشحال شدند 

 

فلسطین

و بعد بنیامین نتانیاهو در جواب سوال خبرنگار که شما با این قدرت چه طور به فلسطین که هیچ نیروی امنیتی ندارد پیغام آتش بس داده اید؟!؟!

 نتانیاهو این طوری جواب دادند که ( فلسطین خودش تنها نیست بلکه کشوری قدرتمند و بزرگ مانند ایران پشت این کشور است ) 

حالا قدر ایران بزرگ رو بدون حتی دشمن هم ما رو بزرگ میدونه ولی بعضی از هموطنان گرامی ایران را هیچی نمی دانند.

حالا دلیل این پیغام آتش بس چه بود ؟

ایران کشوری بسیار قدرتمند دیشب 400 تا موشک به اسرائیل فرستاد و اسرائیل را زیر و رو کرد و پیغام داد که هنوز داریم و اسرائیل هم فهمید که ایران کشور مسلمان تا آخرین قطره خونش برای حمایت از کشوری مسلمان میدهد اسرائیل از این قدرت ایران ترسید که ایران سه موشک جاسوسی این کشور ملعون را زده بود یکی در خود ایران و یکی در فلسطین و دیگری در عراق و در هشت سال دفاع مقدس تمام عالم قدرت ایران را دیدند که تمام دنیا علیه ایران بودند اما باز هم ایران شکست نخورد و زیر بار ذلت نرفت . اسرادیل از این چیز های ایران ترس دارد و این وضعیت خیلی خوب شد چون که رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای خطاب به گروه تروریستی داعش فرمودند که اگر نزدیک به حرم اهل بیت بشوید من دستور حمله میدهم و با این کار ایران گروه داعش هم ترسید و ایران با دیگر قدرت خود را نشان داد. واقعا وقتی میفهمیم این قدر کشوری امن داریم تمام تهریم ها را به جان می خریم.

زنده باد ایران

آرم تومور

admins بازدید : 281 دوشنبه 03 شهریور 1393 نظرات (1)

این مطلب کوتاه و گویا رساننده ی بزرگترین افکاری که باید مورد توجه ما در آخرالزمان قرار بگیرد،می باشد.

با کمی تفکر در قرآن میتوان این موضوع را به وضوح دید.

این جمله یک راه حل و استراتژی بسیار سنگین و راهبردی برای نجات از غفلت و دسیسه های آخرالزمان می باشد.

با این جمله باشد که فرجی باشد....

admins بازدید : 277 دوشنبه 03 شهریور 1393 نظرات (0)

امام خمینی(ره):اگر دانشگاه اصلاح شود مملکت اصلاح می شود.

ولی ای کاش همونطور که در عکس معلومه این سخن رو هم گفته بود.

اما چه فایده،،،همین سخنی را هم که گفته کسی عمل نکرده،چه برسد به آن سخن که سختر است...

admins بازدید : 227 دوشنبه 03 شهریور 1393 نظرات (0)

ده جمله ی زیبا و جالب ...

 

دل داشته باش ...
یک زن جوان در سالن فرودگاه منتظر پروازش بود . چون هنوز چند ساعت به پروازش باقی مانده بود تصمیم گرفت برای گذراندن وقت ، کتابی را خریداری کند همراه کتاب یک بیسکوییت هم خرید.
او بر روی یک صندلی دسته دار نشست و در آرامش شروع به خواندن کتاب کرد.
در کنار او یک بسته بیسکوییت بود و در کنارش مردی نشسته بود و داشت روزنامه می خواند. وقتی که او نخستین بیسکوییت را به دهان گذاشت متوجه که مرد هم یک بیسکوییت برداشت و خورد. او با خیلی عصبانی شد ولی چیزی نگفت پیش خود فکر کرد بهتر است ناراحت نشوم شاید اشتباه کرده باشد.
ولی این ماجرا تکرار شد هر بار که او بیسکوییت بر می داشت آن مرد هم همین کار را می کرد . این کار او را حسابی عصبانی کرده بود ولی نمی خواست واکنش نشان دهد. وقتی که تنها یک بیسکوییت باقی مانده بود پیش خود فکر کرد: (حالا ببینم این مرد بی ادب چه کار خواهد کرد ؟)
مرد آخرین بیسکوییت را هم نصف کرد و نصفش را خورد : این دیگه خیلی پررویی می خواست . او حسابی عصبانی شده بود. در این هنگام بلند گوی فرودگاه اعلام کرد که زمان سوار شدن به هواپیماست. آن زن کتابش را بست ، چیزهایش را جمع و جور کرد و با نگاه تندی که به مرد انداخت از آنجا دور شد و به سمت دروازه اعلام شده رفت.
وقتی داخل هواپیما روی صندلی اش نشست دستش را داخل ساکش کرد تا عینکش را داخل ساکش قرار دهد و ناگهان با کمال تعجب دید که جعبه بیسکوییت آنجاست باز نشده و دست نخورده. خیلی شرمنده شد از خودش بدش آمد..... یادش رفته بود که بیسکوبیتی خریده بود را داخل ساکش گذاشته بود.
آن مرد بیسکویتهایش را با او تقسیم کرده بود بدون آنکه عصبانی و برآشفته شده باشد.

ادامه ... در ادامه مطلب...

admins بازدید : 257 دوشنبه 03 شهریور 1393 نظرات (0)

 

 

همان طور که میدانید ، اهل سنت برای اتمام قرآن ، کلمه (لعلی) را از صدق الله العلی و العظیم حذف کرده و نمی گویند .

حالا به آیه 12 سوره غافر توجه کنید(ذلِکُمْ بِأَنَّهُ إِذا دُعِيَ اللَّهُ وَحْدَهُ کَفَرْتُمْ وَ إِنْ يُشْرَکْ بِهِ تُؤْمِنُوا فَالْحُکْمُ لِلَّهِ الْعَلِيِّ الْکَبيرِ)(این بخاطر آن است که وقتی خداوند به یگانگی خوانده می شد انکار می کردید ، و اگر برای او همتایی می پنداشتند ایمان می آوردید اکنون داوری مخصوص خداوند بلندمرتبه و بزرگ است ( و شما را مطابق عدل خود کیفر می دهد ) )،اگر  این تفکری که  اهل سنت دارد ، درست باشد ، پس باید(العلی) را در آخر این آیه  حذف کنیم.

اهل سنت و تشیع هر دو قرآن را قبول دارد، قرآن که اشتباه نمی گوید.

علاوه بر این - «علي» از اسماء خداوند است و خداوند خود را با اين نام يا صفت در قرآن مجيد خوانده است. چنانکه در سوره بقره، آيه 257 آمده است «و هو العلي العظيم».
اما اين که اهل سنت «صدق الله العظيم» مي گويند ولي شيعيان کلمه «العلي» را براي آن اضافه مي کنند سابقه ديرينه اي ندارد. امروزه اين گونه مرسوم شده است و علت خاصي براي آن به نظر نمي رسد مگر تعصبات عاميانه اي که از هرعاملي جهت جداسازي امت اسلامي از يکديگر استفاده مي کند. شاید اهل سنت به این دلیل از گفتن کلمه علی در کنار عظیم امتناع می کنند که تصور می کنند شیعه از این لفظ امیر مومنان (ع) را قصد می کند در حالی که این کلمه از اوصاف الهی است و در خود قرآن برای خداوند به کار رفته است .

admins بازدید : 313 دوشنبه 03 شهریور 1393 نظرات (0)

انقلاب ما محدود به ایران نیست. انقلاب مردم ایران،نقطه شروع انقلاب بزرگ جهان اسلام به پرچمداران حضرت حجت(ارواحنا فداه) است که خداوند بر همه مسلمانان و جهانیان منّت نهد و ظهور و فرجش را در عصر حاضر قرار دهد.

امام خمینی(ره):صحیفه نور،چاپ اوّل،ج21 ،ص 107 الی 108

admins بازدید : 292 دوشنبه 03 شهریور 1393 نظرات (0)

در حالی که غزه شانزدهمین روز خونین خود را زیر حملات رژیم صهیونیستی پشت سر می‌گذارد، هلال احمر ایران اولین محموله کمک های بشردوستانه خود را به فلسطین ارسال کرد.

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر کشور با اعلام این که این کمک‌ها به ارزش ۲ میلیارد ریال و شامل اقلام بهداشتی، دارویی و درمانی است گفت: کمترین کمکی که در حال حاضر می‌توان برای مردم مظلوم فلسطین انجام داد، همکاری با هلال‌احمر فلسطین است. بر این اساس مقرر شد تا جمعیت هلال‌احمر ایران در نخستین اقدام عملیاتی این بسته را به جمعیت هلال‌احمر فلسطین کمک کند.

دکتر سید احمد موسوی با اشاره به این که هماهنگی‌های اولیه‌ای با دفتر کمیته بین‌المللی صلیب‌سرخ در ایران برای کمک از طریق کمیته به فلسطین هم انجام شده است، گفت: کمیته بین‌المللی صلیب‌سرخ فهرستی از مایحتاج کنونی مردم غزه را به ارزش ۵ میلیارد ریال اعلام کرده است که تصمیمات بعدی برای تامین و ارسال این کمک‌ها اخذ خواهد شد.

او ادامه داد: مردم نیکوکار و روزه‌دار ایران می‌توانند کمک‌های ریالی خود را به شماره حساب ۹۹۹۹۹ جمعیت هلال احمر نزد بانک‌های ملی، رفاه، ملت، مسکن‏، صادرات، دی، تجارت و سپه و کمک‌های ارزی را به شماره حساب‌های ۹۹۹۹۹۹ ارزی یورو نزد بانک ملت شعبه هجرت و ۷۰۲۰۷۰ ارزی دلار بانک ملی واریز کنند. موسوی با بیان این که پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی حداکثر تا امروز فعال شده و تا پس از عید فطر برپا خواهند بود، گفت: از آنجا که امکان ارسال کمک‌های غیرنقدی به علت شرایط دشوار جنگ، به غزه وجود ندارد، لذا از هموطنان تقاضا می‌شود تا فقط برای ارسال کمک‌های نقدی اقدام کنند.

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر با اشاره به آمادگی مراکز درمانی جمعیت هلال‌احمر ایران برای پذیرش مجروحان فلسطین ادامه داد: هلال‌احمر ایران برای اعزام نیروهای پزشکی و امدادی و ارسال کمک‌های امدادی و درمانی(از جمله بیمارستان صحرایی و…) هم آمادگی کامل دارد که در صورت اعلام طرف فلسطینی اقدامات لازم انجام خواهد شد.

منبع: اطلاعات(www.ettelaat.com)

تعداد صفحات : 21

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما بر روی کدام یک از موضوعات سایت باید بیشتر کار شود.
    آمار سایت
  • کل مطالب : 210
  • کل نظرات : 69
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 104
  • آی پی دیروز : 76
  • بازدید امروز : 659
  • باردید دیروز : 1,530
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6,890
  • بازدید ماه : 17,432
  • بازدید سال : 62,413
  • بازدید کلی : 302,461