loading...
تیم سایبری تومور
آخرین ارسال های انجمن
admins بازدید : 258 یکشنبه 09 آذر 1393 نظرات (1)

عباس زمانه

هی اوباما ...

هی جان کری ...

هی بنیامین نتانیاهو ...

هی داعشی ها ...

هی عرب ها ...

هی غربی ها ...

شما اگه تو فیلماتون آرنولد و سیلوستر استلیونین و ... میان ده نفر رو یه جا میکشن ما یه نفر داریم واقعی این کار رو میکنه .

شما اگه تو فیلماتون کسی رو دارین که خیلی به رئیسشون وفادارن ما واقعیش رو داریم .

سرش رو برای ولی امرش میده ...

هر نفسش توی وجودتون ترس میندازه ...

توی جنگ صفین امام علی یک جوان سیزده ساله رو برای جنگیدن فرستاد ابوشتاء قرار بود با این نوجوان بجنگد . اما ابوشتاء گفت که من دلاور عرب هستم برایم زشته که با این بچه بجنگم پس نه فرزندش را به میدان فرستاد نوجوان سیزده ساله همه فرزندان ابوشتاء را به درک واصل کرد . ابوشتاء خودش برای انتقام پسرانش به میدان آمد اما این نوجوان با یک ضربه شمشیر ابوشتاء را هم به درک واصل کرد این نوجوان حضرت عباس بود کسی که اگر در کربلا دست به شمشیر می کرد لشکر یزید وجود نداشت کسی که تا خودش را در جنگ معرفی می کرد نیمی از سپاه دشمن فرار میکردند کسی که جانشین قدرت علی است ...

قاسم سلیمانی کسی بود که زمانی که 320 داعشی وحشی را دید با 20 نفر از نیرو های خودش تمام آن ها را بدون هیچ زخمی نابود کرد بعد با کت و شلوار بالای سر یکی از اون ها رفت و گفت : همانطوری که میبینی لباس جنگی رو بر نکردم وای بر شما اگر رهبرم دستور بدهد لباس نظامی بپوشم .

این رفتار شما را یاد کدام شخصیت دینی میندازد ؟

عباس بن علی بن ابی طالب برادر با وفای امام حسین ( ع ) به درجه ای از معرفت رسیده بود که در کربلا فقط حرفه حسین را میشنید .

حال اینجا حسین بن علی  رهبرم سید علی است و قاسم سلیمانی برادرش عباس است .

حاج قاسم به عراق رفته به شما قول میدهم که تا دستان جانباز رهبرمون  بالا است حاج قاسم فقط صحبت ایشان را می شنود و کشورمان در امان است .

آمریکا برای سر و قتل این سرلشکر جایزه تایین کرده است .

هفته نامه news week  در شماره های اخیر خود تیتر را به سردار قاسم سلیمانی اختصاص داده است و ایشان را اینطور توضیح داده است : ( اول با آمریکا جنگید ، الآن در حال له کردن داعش است ) و ایشان را به این اسم معرفی کرده است ( الهی انتقام )

 

حاج  قاسم عباس زمانه برایت آرزوی سلامتی میکنم .

منبع : تیم سایبری تومور

admins بازدید : 297 پنجشنبه 10 مهر 1393 نظرات (1)

به نام خدا . در این پست تیم سایبری تومور درباره قدرت و توانمندی های کشور مقدس جمهوری اسلامی ایران توضیح می دهیم یا در واقع نام میبریم و به آن ها اشاره می کنیم . ما بر میگردیم به زمان خیلی قدیم یعنی زمان هخامنشیان ، در آن زمان قاره اروپا هنوز کشف نشده بود در آمریکای جنوبی و شمالی هم رونق نبود در واقع چیزی محسوب نمی شد . تنها قاره پر رونق که الآن هم همینجور است قاره آسیا بود . در آن زمان امپراطوری های قدرتمند مصر و ایران بودند . افراد آریایی که به ایران آمده بودند چند خصوصیت ارزشمند داشتند که هنوز هم در ما ایرانیان وجود دارد این خصوصیات خصوصیاتی بود که هیچ جای جهان این خصوصیات را نداشتند ، خصوصیات شامل این چیز ها می شد ;اولی غیرت و مردانگی دوم پاکدامنی و حجاب سوم با هوش و دانا بودن چهارم عشق به وطن پنجم قدرتمند بودن و ... در کل اکثر خصوصیات یک انسان کامل و خوب در ایرانی ها یا آریایی ها گنجوده شده بود . روم کشوری بود که بعد ها بعد از ایران بر روی کار آمد . روم کشوری قدرت طلبی بود و دائم به جنگ با ایران می پرداخت ، اما هر بار با شکست مواجه میشد تا اینکه پادشاه روم نامه ای به کوروش کبیر نوشت و گفت : ( ای کوروش تو و سپاهیانت برای مال و ثروت میجنگید ، اما ما برای شرف مان می جنگیم ) پادشاه ایران جواب دهن پر کنی به پادشاه روم داد و گفت : ( هر کس برای نداشته هایش میجنگد ) در کل زیاد ما کاری به قبل از اسلام و انقلاب ندارین .  ایران بزرگ بسیار کوچک شده بود و این به خاطر سهل انگاری ببرخی از شاهان بود .

admins بازدید : 233 سه شنبه 18 شهریور 1393 نظرات (0)

حدود دو روز پیش خبری رسید که رهبر بیماری داشته اند و عمل کرده اند و طی پیجویی های ما فهمیدیم که کاملا سلامت هستند . آقای رئیس جمهور جناب آقای حسن روحانی به عیادت ایشان رفتند و عکس هایی از عیادت ایشان منتشر شد که در ادمه مطلب میتوانید ببینید.

 

خبر سلامتی مقام معظم رهبری

admins بازدید : 261 دوشنبه 03 شهریور 1393 نظرات (0)

امام خمینی(ره):اگر دانشگاه اصلاح شود مملکت اصلاح می شود.

ولی ای کاش همونطور که در عکس معلومه این سخن رو هم گفته بود.

اما چه فایده،،،همین سخنی را هم که گفته کسی عمل نکرده،چه برسد به آن سخن که سختر است...

admins بازدید : 295 دوشنبه 03 شهریور 1393 نظرات (0)

انقلاب ما محدود به ایران نیست. انقلاب مردم ایران،نقطه شروع انقلاب بزرگ جهان اسلام به پرچمداران حضرت حجت(ارواحنا فداه) است که خداوند بر همه مسلمانان و جهانیان منّت نهد و ظهور و فرجش را در عصر حاضر قرار دهد.

امام خمینی(ره):صحیفه نور،چاپ اوّل،ج21 ،ص 107 الی 108

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما بر روی کدام یک از موضوعات سایت باید بیشتر کار شود.
    آمار سایت
  • کل مطالب : 210
  • کل نظرات : 69
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 164
  • آی پی دیروز : 69
  • بازدید امروز : 317
  • باردید دیروز : 869
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,727
  • بازدید ماه : 2,494
  • بازدید سال : 47,475
  • بازدید کلی : 287,523