loading...
تیم سایبری تومور
آخرین ارسال های انجمن
admins بازدید : 284 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (0)

با سلام خدمت شما دوستان تومور . هدر جدید با موضوع حضرت زینب بر روی سایت قرار گرفت . برای دیدن در اندازه اصلی (کلیک) کنید .

هدر حضرت زینب

admins بازدید : 633 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (0)

سر انجام بعد از مدت ها ، گوگل نسخه 64 بیتی مرورگر کروم خود را برای ویندوز منتشر ساخت . این مرورگر قابلیت نصب بر روی سیستم عامل های ویندوز 7 و ویندوز 8 را دارد .درصورتی که این مرورگر را بر روی سیستم عامل 64 بیتی خود نصب کنید ، سرعت مرورگر شما به میزان 25 درصد افزایش خواهد یافت و با سرعت بیشتری می توانید به بازدید از صفحات وب بپردازید . از نکات شاخص و مهمی که در این نسخه از مرورگر می توان به آن اشاره کرد ، افزایش قابلیت های امنیتی و پیشتیبانی از تکنیک ASLR برای پیشگیری از حملات احتمالی است . نسخه ای که اکنون انتشار یافته است نسخه آزمایشی این محصول بوده و برای کاربرانی است که مایل اند پیش از انتشار نسخه رسمی این مرورگر آن را آزمایش کنند . این نسخه آزمایشی از طریق کانال توسعه دهندگان قابل دانلود شدن است . البته نسخه آزمایشی ممکن است دارای باگ هایی باشد . پیش تر  گوگل نسخه 64 بیتی این مرورگر را برای سیستم عامل های مک و لینوکس منتشر کرده بود . برای دریافت این نسخه از مرورگر کروم به آدرس زیر میتوانید مراجعه کنید.

 

http://www.chrome64bit.com/

admins بازدید : 249 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (0)

 

چگونه افکار شهوانی را از خود دور کنیم

چگونه افکار و تخیلات شهوانی را از خود دور کنیم؟

افکار انسان ها مانند اتومبیلی است، که اگر کنترل نشود ممکن است به هر طرف برود، اما یک راننده ماهر می تواند آن را در یک مسیر صحیح به حرکت در آورده و به سر منزل مقصود برساند. برای کنترل و هدایت افکار سعی و تلاش زیادی لازم است تا دچار وسوسه های شیطانی نشود. اگر انسان اثرات و عواقب افکار ناپسند را در نظر داشته باشد سعی خواهد کرد فکر خود را در مسیر صحیح هدایت کند.

 بعضی از راه های کنترل غرایز جنسی و افکار شیطانی و شهوانی عبارتند از:

 1. خرد ورزی: یکی از راه های مهار احساسات و افکار ناپسند و متعادل ساختن غریزه جنسی استفاده از نیروی خرد وعقل است؛ حضرت امام علی(ع) می فرماید:« به درستی که از برای دلها اندیشه ها و خواهش های بدی باشد و عقل ها منع می کند از آنها ». بنابراین، عقل نگهبان خیر خواهی است که مانع طغیان غرایز می شود؛ کسی که عقل را راهنمای خود قرار دهد، لذت آنی و لحظه ای را بر لذت دائمی ترجیح نمی دهد و با در نظر گرفتن مفاسد و نتایج شهوت رانی و بی بند وباری، از پیروی بی قید و شرط تمایلات و افکارنفسانی و شیطانی پرهیز می کند. البته عقل ضعیف و ناتوان هرگز قادر به مهار احساسات تند و سرکش دوران جوانی نیست، بلکه باید عقل را نورانی کرد و آن فقط با انجام اعمال نیک و با توکل به خدای تعالی و توسل به امامان معصوم (ع) میسر است؛ حضرت امام علی (ع)  فرمودند: « ذکر و نام ما اهلبیت موجب شفای بیماری روحی، روانی و جسمی خواهد شد ».

 2. خدا محوری : به طور طبیعی در هنگام بلوغ و فشار غریزه جنسی عقل به تنهایی قادر به کنترل شهوت نیست؛ در این شرایط به سلاحی برنده تر نیاز است و آن تقوی و عشق به خدا ودر یک کلمه خدا محوری است. با رعایت تقوی نه تنها انسان از محیط گناه آلود و شهوت انگیز دوری می کند، بلکه برای او چنان حالتی ایجاد می شود که حتی با ورود به ورطه گناه می تواند خود را حفظ کند.

 قرآن مجید می فرماید:« پرهیزگاران هنگامى که گرفتار وسوسه‏هاى شیطانى که پیرامون وجود آنها در گردش است مى‏شوند به یاد خدا مى‏افتند و بینا مى‏گردند ».پس، اگر کسی توجّه ‏کند که خدا کارش را مى‏بیند و حرفش را مى‏شنود، همین توجّه به حضور خداوند، سبب ترک گناه مى‏شود. چنان که امام صادق (ع)درباره‏ این آیه فرمود: «وسوسه گناه به سراغ بنده مى‏آید، او به یاد خداوند مى‏افتد، متذکّر شده و انجام نمى‏دهد».

 مثلاً حضرت یوسف (ع) با استفاده از قدرت معنوی وتقوا خود را از آلوده شدن به گناه حفظ کرد. خدای متعال به وسیله مقررات دینی، پسران و دختران را در حیطه شرع محدود می کند و از طغیان غریزه باز می دارد که مهم ترین آنها ارتباط خلق وخالق یعنی نماز و روزه است؛ قرآن کریم نماز را یک عامل بازدارنده از گناه می داند آنجا که می فرماید :«نماز آدمی را از کارهای زشت باز می دارد».

 طبیعت نماز از آنجا که انسان را به یاد نیرومندترین عامل بازدارنده یعنى اعتقاد به مبدء و معاد مى‏اندازد، داراى اثر بازدارندگى از فحشاء و منکر است. تمام اجزاء نماز موجى از معنویت در وجود او ایجاد مى‏کند، موجى که سدّ نیرومندى در برابر گناه محسوب مى‏شود. منتها هر نمازى به همان اندازه که از شرایط کمال و روح عبادت برخوردار است نهى از فحشاء و منکر مى‏کند، گاه نهى کلى و جامع و گاه نهى جزئى و محدود. ممکن نیست کسى نماز بخواند و هیچ گونه اثرى در او نبخشد هر چند نمازش صورى باشد هر چند آلوده گناه باشد، البته این گونه نماز تأثیرش کم است، این گونه افراد اگر همان نماز را نمى‏خواندند از این هم آلوده ‏تر بودند.

admins بازدید : 286 دوشنبه 31 شهریور 1393 نظرات (0)

سلام مدرسه های شروع شده . کیف و مداد و پا ک کن و ... خریدی ؟؟؟ 

یادت نره که همه نمیتونن این چیزایی که تو داری داشته باشن و آرزوی همین ها رو دارن .

پس قدرشونو بدون .

یادش به خیر اولین روز مدرسه. خیال باطلخیال باطل

اولین روز مدرسه

دوباره بازی و سر و صدا با بچه ها شروع میشه .

بازی با بچه ها

ما که رفتیم مدرسه . خوش بگذره.

خوش بگذره

البته ما هنوز توی مدرسه تومور هستیم . فقط  کم شدن مطالب ها  و دیر آپدیت شدن تومور به خاطر مدرسه ها است . شما هم اینقدر توی اینترنت نباشین . 

مدرسه تومور

 

admins بازدید : 252 یکشنبه 30 شهریور 1393 نظرات (0)

آهنگ بسیار زیبای  محسن چاوشی به نام برقصا .

شعری از مولانا و حافظ

کلیک کنید

 

تعداد صفحات : 21

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما بر روی کدام یک از موضوعات سایت باید بیشتر کار شود.
    آمار سایت
  • کل مطالب : 210
  • کل نظرات : 69
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 94
  • آی پی دیروز : 76
  • بازدید امروز : 557
  • باردید دیروز : 1,530
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6,788
  • بازدید ماه : 17,330
  • بازدید سال : 62,311
  • بازدید کلی : 302,359