loading...
تیم سایبری تومور
آخرین ارسال های انجمن
admins بازدید : 273 سه شنبه 07 بهمن 1393 نظرات (0)

قبل از حضور جمعیت در سالن، فیزیکدانی به نام “جان آمبروز فلمینگ” ادوات دستگاهی را که در آن زمان هنوز محرمانه و اختصاصی بود تنظیم می کرد تا برای معرفی فناوری شگرف جدید به مردم و مسئولان آماده شود. این دستگاه جدید یک سیستم ارتباطی بی سیم بود که توسط مارکونی ایتالیایی ارتقا یافته و آماده استفاده شده بود. هدف از برگزاری مراسم نمایش عمومی نحوه کار دستگاه جدید و امکان ارسال رمز های مورس از طریق بی سیم از مسافت های طولانی بود. مارکونی خود را برای ارسال پیام به لندن از ایستگاهی در فاصله ۴۵۰ کیلومتری لندن آماده کرده بود. اما در کمال تعجب و قبل از این که نمایش نحوه کار دستگاه آغاز شود، دستگا ه مستقر در سالن تئاتر شروع به نوشتن پیامی کرد. ابتدا یک کلمه نوشت و سپس این کلمه بارها و بارها تکرار شد. ادامه پیامها به اشعار و شوخی های بیجا تبدیل شد و مارکونی را به فریب افکار عمومی متهم کرد. بدین ترتیب نمایش آنها هک و برنامه اجرای آن با وقفه مواجه شد. این شیطنت و ورود غیرمجاز به حریم دیگران کمی بیشتر از یکصد سال قبل از ظهور اینترنت امروزی رخ داد.

داستان از چه زمانی آغاز شد

جریان از زمانی شروع شد که “هاینریخ هرتز”در سال ۱۸۸۷ وجود امواج الکترومغناطیسی که قبلا توسط “جیمز کلرک ماکسول” در سال ۱۸۶۵ پیش بینی شده بود را به اثبات رساند. هرتز با تبدیل کردن یک خازن به دو الکترود مجزا، هوای موجود در شکاف بین آنها را یونیزه کرد و در اثر آن جرقه ای ایجاد شد. سپس به طرز معجزه آسایی جرقه ای نیز در یک جفت الکترود که چند متر دور تر قرار داشتند، رخ داد. به عبارت دیگر موج الکترومغناطیسی ناشی از جرقه در اولین جفت الکترود، موجب ایجاد جریان برق در جفت دیگر الکترودها شد. این اتفاق یعنی جریان کوتاه و بلندی از انرژی می توانند موجب نمایش علائم “نقطه و خط” مورس شوند. تلگراف بی سیم بدین طریق متولد شد و مارکونی و شرکت متبوعش پیشتاز این حرکت بودند. مارکونی مدعی بود که بی سیم او می تواند پیام های خصوصی را به صورت ایمن تا کیلومترها دورتر بفرستد. او در سال ۱۹۰۳ با افتخار تمام گفت: “من می توانم دستگاه خود را طوری تنظیم کنم که هیچ دستگاه دیگری مشابه آن تنظیم نشود و نتواند پیام را مخفیانه بشنود.” ولی خیلی زود و در همان سال در سالن نمایش لندن مشخص شد که اوضاع به دلخواه مارکونی و فلمینگ پیش نخواهد رفت. چند دقیقه قبل از این که فلمینگ پیام مارکونی را دریافت کند، صدای مختل کننده پیام به صورت آهنگین شنیده و در فضای سالن طنین انداز شد. صدا برای گوش های ناآشنا با آن، مانند صدای پروژکتوری در حال چشمک زدن بود. ولی “آرتور بلاک” دستیار فلمینگ، دست داشتن فردی دیگر در ایجاد صدا را به درستی تشخیص داد و می گفت: یک کسی صداهای پالس قوی تری در سالن تولید می کند که برای تحت تاثیر قرار دادن صدای پروژکتور به اندازه کافی قوی هستند. او حدس می زد کسی که کشف رمز کرده است، یک کلمه نامناسب را مرتبا تکرار می کند. آن کلمه این بود “جاسوس”. بررسی نسخه چاپی علائم مورس این حدس او را تایید کرد. علائم ارسالی سپس شخصی تر شد و مارکونی را به تمسخر گرفت و نوشت “یک ایتالیایی افکار عمومی را با زیبایی هرچه تمام تر فریب می دهد”، وی از الفاظ نامناسب و گستاخانه دیگری نیز استفاده کرد و در ادامه جملاتی از شکسپیر را نوشت. جریان ارسال پیام های جسورانه و بی ادبانه لحظاتی قبل از وصول علائمی که مارکونی از فاصله ۴۵۰ کیلومتری می فرستاد، قطع شد و معرفی دستگاه جدید مارکونی ادامه پیدا کرد. ولی اختلال ایجاد شده کار خودش را کرد. همه به این فکر می کردند که وقتی کسی می تواند این گونه وارد فرکانس های مورس شود، پس امنیتی آنگونه که مارکونی ادعا می کرد وجود نداشت و احتمال می رفت که پیامهای خصوصی افراد استراق سمع شوند. این اتفاق به اندازه کافی موجب رنجش مارکونی شد. ولی در انظار عمومی پاسخی به فرد توهین کننده نداد . او با افراد شکاک و منفی باف سر و کاری نداشت و می گفت: “من این دستگاه را برای کسانی که به آن مشکوک باشند، نمایش نمی دهم.” ولی فلمینگ نامه تندی نوشت و آن را برای چاپ به روزنامه تایمز لندن فرستاد. وی در آن نامه هک کردن را “شرارت علمی” و نوعی توهین به سنت ها و آیین موسسه سلطنتی نامید و از خوانندگان روزنامه خواست در یافتن این شرور و متهم به وی کمک کنند. البته برای یافتن فرد متهم خیلی منتظر نماند. چون چهار روز بعد نامه ای از یک خواننده در روزنامه تایمز چاپ شد که در آن به هک کردن سیستم آنها اعتراف و اقرار کرده بود. نویسنده نامه با اعلام این که از طریق هک توانسته است ایرادهای سیستم را برای مردم نمایان و آنها را آگاه سازد، عمل خود را توجیه و آن را درست و به نفع عموم توصیف کرد.

admins بازدید : 273 یکشنبه 05 بهمن 1393 نظرات (1)

باسلام و درودخدمت تمام شما بازدید کنندگان تیم سایبری تومور .

همان طور که در جریان هستید مجله شارلی ابدو به خاطر اینکه در وضع ور شکست شدن بود کاریکاتوری از پیامبر در مجله جدید خود منتشر کرد و در سر تا سر جهان تعدادی حدود 500 کاریکاتور از پیامبر منتشر شد .

خوشبختانه رئسای و کاریکاتوریست این مجله به قتل رسیده .

تیم سایبری تومور طرحی را در رابطه با این کار درست کرده است و به صورت لایه باز در سایت قرار داده است .

امیدوارم لذت ببرید .

dl psd

admins بازدید : 382 جمعه 03 بهمن 1393 نظرات (0)

با عرض معذرت برای دیر آپدیت کردن این نوع موضوع طرح لایه بازی برای شما طراحی و آماده کرده ایم .

این طرح کاملا لابه باز بوده و دارای 6 لایه می باشد  وبا فرمت cmyk برای چاپ طراحی شده است .

امید وارم لذت برده باشید .

dl psd

admins بازدید : 290 جمعه 03 بهمن 1393 نظرات (0)

در حالی که ده‌ها شرکت امنیتی و تحقیقاتی در حال مطالعه روی روش‌های فوق پیشرفته رمزنگاری و سیستم‌های احرازهویت کوانتومی و بیومتریکی هستند، به نظر می‌رسد مردم بیشتر به سوی سادگی و عادت گرایش دارند و تمایل ندارند خودشان را به دردسر بیندازند و چند کلمه پیچیده را حفظ یا نگه‌داری کنند. حتی اگر بدانند خطری تهدیدشان می‌کند. اگر به شما بگویم رمزعبور حساب جی‌میل‌ام «۱۲۳۴۵۶» است؛ باور می‌کنید؟ خنده‌تان نمی‌گیرد؟ احیاناً شروع به تمسخر نمی‌کنید؟ چند وقت پیش پسر یکی از فامیل نوت‌بوکش را برای تعمیر و بازیابی پیش من آورد. کلاس پنجم ابتدایی است. با کمال تعجب دیدم که روی دوربین نوت‌بوک یک برچسب سفید زده است. گفتم این چیست؟ گفت «برای اینکه هک نشوم». تا این حد جامعه نسبت به هک و نفوذ و امنیت آگاهی دارد اما گزارش‌ها چیز دیگری را می‌گوید. ۱۲۳۴۵۶ رمزعبور جی‌میل من نیست ولی پراستفاده‌ترین رمزعبور در سال ۲۰۱۴ است. شرکت امنیتی برنامه‌های موبایل SplashData گزارشی از رمزهای عبوری که بیشترین تکرار و استفاده را داشتند، منتشر کرده است. در میان پنج رمزعبور اول، علاوه بر ۱۲۳۴۵۶، رمزهایی مانند «۱۲۳۴۵» و «۱۲۳۴۵۶۷۸» وجود دارد و البته نباید رمز «password» را فراموش کرد. Password نام پوشه‌ای روی شبکه سونی نیز بود که در آن هزاران رمز عبور اشخاص و شرکت نیز نگه‌داری می‌شد. password پس از ۱۲۳۴۵۶ دومین رتبه را دارد. از سرانجام شرکت سونی که خبر دارید؟ هک شدن چندین شبکه‌اش و ماجراهای ادامه‌دار رسوایی‌اش و …

رمزهای عبور پراستفاده بعدی «access»، «superman»، «batman»، «master» و «michael» هستند. این‌ها رمزهایی هستند که هکرها اول از استفاده نشدن‌شان اطمینان حاصل می‌کنند و بعد به سراغ بانک‌های رمزعبور تصادفی می‌روند. در فهرست ۲۵ رمز عبور اول سال ۲۰۱۴ رمزهایی مانند ۱۱۱۱۱۱ و ۱۲۳۱۲۳ نیز دیده می‌شود.

این رمزهای عبور من را یاد ماجرای لو رفتن رمزهای کارت‌های عابربانک بانک‌های ایرانی در چند سال پیش انداخت که در میان آن‌ها سال‌های تولدی مانند ۱۳۵۶ و ۱۳۶۰ بیشترین رقم تکرار را داشت. این رمزهای عبور همانند این هستند که کلید یک خانه مملو از اشیاء قدیمی و ارثیه خانوادگی و طلا و جواهرات را زیر فرش دم در ورودی قایم کنید. Splashdata سه اصل مهم برای امنیت بیشتر رمزهای عبور پیشنهاد می‌کند:

  • از رمزهای عبور ۸ کاراکتری یا بیشتر و ترکیبی از نشانه‌ها، اعداد و حروف استفاده شود.
  • از یک رمزعبور برای چندین سایت استفاده نشود.
  • از برنامه‌های مدیریت رمزعبور کمک بگیرید.
منبع : یک پزشک
admins بازدید : 266 جمعه 03 بهمن 1393 نظرات (0)

اغلب از مشاوران شنیده ایم که «مثبت فکر کنید در نتیجه افکار مثبت اتفاق‌های خوب رخ خواهد داد» و یا «اگر با جدیت و سختی تلاش کنید قطعا به نتیجه مورد نظر خواهید رسید» در حالی که چنین جملاتی قطعا شایستگی شنیدن و مرور کردن هر روزه را دارد اما این بدان معنی نیست که صرفا با این پیشنهادات می‌توانید بر رفتارها و افکار ناسالم خود چیره شوید و به اهداف خود دست یابید. شناخت رفتار و افکار ناسالم و احساسات منفی و تلاش در یافتن جایگزین مناسب برای آن‌ها کلید ساخت ذهنی قدرتمند است.

سعی کنید مقایسه ساده‌ای بین قدرت بدنی و قدرت ذهنی انجام دهید. بدنسازها برای حفظ بدن خود در شرایط ایده‌آل گروهی عادات مناسب را دنبال می‌کنند مثل تمرین‌های منظم در باشگاه‌های ورزشی. چیزی که برای بدنسازها به اندازه تمرینات اهمیت ویژه دارد دور بودن از عادات ناسالم غذایی است در واقع در ساخت عضلات نیرومند علاوه بر انجام تمرینات ورزشی رژیم غذایی سالم نیز نقش اساسی دارد. به طور مشابه، قدرت ذهنی نیز علاوه بر تمرینات و کار سخت ذهنی نیاز به اجتناب از عادات ناسالم، افکار منفی، رفتارهای نا کارآمد و احساسات مخرب و کسب عادات سالم است. شاید در حال حاضر هر یک از شما در تلاش برای رسیدن به یکی اهداف زندگی خود باشید، بخواهید که به پدر و مادری صبور تبدیل شوید، قهرمان ورزشی و یا یک نابغه در زمینه تخصصی خود شوید، داشتن ذهنی قدرتمند به شما در رسیده به این اهداف کمک خواهد کرد. شناسایی مشکلات و درگیرهای متداول که پیش روی ماست و تمرین و تمرین و تمرین می‌تواند شما را به بهترین خودتان تبدیل کند.

در اینجا ۱۳ کاری را مرور می‌کنیم که افراد با ذهن قوی انجام نمی‌دهند:

۱- وقت خود را برای اظهار تاسف و ترحم برای خود تلف نمی‌کنند

بسیاری از مشکلات و غم‌هایی که در طول زندگی برای ما پیش می‌آید غیرقابل اجتناب است اما احساس تاسف برای خودتان یک انتخاب است. زمانی که در پرداخت صورتحساب‌ها و بدهی‌های خود با مشکل برخورد می‌کنید یا دچار مشکلات سلامتی هستید، غرق شدن در حس ترحم و تاسف برای خود مشکلی را حل نخواهد کرد. اگر در معرض ابتلا به احساس تاسف برای خودتان هستید، ذهن خود را آموزش دهید که قدردانی را جایگزین این حس ترحم و دلسوزی مخرب کند. افراد با ذهنی قدرتمند وقت و انرژی خود را صرف فکر کردن به مشکلات و شرایط ناراحت کننده خود نمی‌کنند به جای آن بر روی راه‌حل‌ها تمرکز می‌کنند.

۲- قدرت و تاثیر خودشان را نادیده نمی‌گیرند

مقصر شناختن و سرزنش کردن افراد در شرایط و مشکلات ما بسیار وسوسه انگیز و متداول است. فکر کردن به چیزهایی از قبیل این که «رفتار مادر من منجر شد من احساس بدی نسبت به خودم داشته باشم» در واقع دیگران را به عامل تاثیرگذار زندگی ما تبدیل می‌کند. مسئولیت رفتار، افکار و احساسات خود را بپذیرید. توانمدسازی شخصی جزء ضروری ساختن ذهنی قدرتمند و زندگی دلخواه شما است.

ادامه ...

admins بازدید : 296 پنجشنبه 02 بهمن 1393 نظرات (0)

 

کوچک‌ترین موش، مورچه‌خوار، فیل یا... نمی‌شود گفت دقیقا این موجود از کدام نژاد است. در نگاه اول به احتمال زیاد می‌گویید: خب این موش است. ولی کمی‌ صبر داشته باشید و تا آخر متن را بخوانید. قول می‌دهم شما هم در راز خلقت این موجود خواهید ماند.
در جنوب غرب قاره به اصطلاح سیاه آفریقا کشوری واقع است به نام "نامبیا". در یکی از مناطق کنترل شده شمال غرب این کشور دانشمندان میان صخره‌های سرخ آتشفشانی این منطقه موجودی را کشف کردند که آدمی ‌انگشت به دهان خلقتش می‌ماند. بر اساس تحلیل‌ها، برخی دانشمندان این موجود را در زمره موجوداتی به نام "فیل وروجک" قرار می‌دهند. این مخلوق بسیار شبیه موش است، ولی از لحاظ ژنتیکی به فیل، گاو دریایی، هیراکس و آردوارک (گونه‌ای از کفتار بومی‌ در شرق و جنوب آفریقا) وابسته است.
نکته شایان ذکر درباره این موجودات گوناگونی انواع آنها و پراکندگی محل زندگی آنها است. گونه معروف به شطرنجی که در آفریقای مرکزی، گونه طلایی در قسمت‌های بومی‌ کنیا، گونه صورت خاکستری محدود به دو جنگل در تازانیا و همچنین گونه‌های سیاه و قرمز کم رنگ این موجود که در شرق آفریقا زندگی می‌کنند. البته گونه‌های کوچک‌تر "فیل وروجک" را می‌توان در جنگل‌های خشک شرق و جنوب و شمال غربی ‌آفریقا نیز یافت.
از ویژگی‌های منحصر به فرد این موجود می‌توان به دوقلو به دنیا آمدن نوزادان آن اشاره کرد. به گزارش رویترز این پستاندار کوچک از نظر فیزیکی شبیه بز کوهی و از لحاظ عادات خواب و شکار بسیار شبیه مورچه‌خوار است. دم دوکی شکل و نسبت پا به بدن این موجود نیز به بز کوهی شباهت دارد و مانند مورچه‌خوار توسط بینی از حشرات تغذیه می‌کند و همچنین زندگی میان بوته‌ها را به لانه‌های زیرزمینی ترجیح می‌دهد.
دانشمندان نام علمی‌"فیل وروجک" را "ماکروس سلیدیس میسوس" گذاشته‌اند. گونه بالغ این موجود تنها هفت اینچ طول با دمی ‌دراز و بیست و هفت گرم وزن دارد. 
حال اگر فهمیدید این موجود دقیقا چیست به ما هم اطلاع دهید! / 

منبع : مجله دانشمند

admins بازدید : 342 چهارشنبه 01 بهمن 1393 نظرات (0)

وقتی دمای بدن شما افت می‌کند، این لباس نانوسیم (Nanowire) حرارت بدن شما را به روشی مبتکرانه افزایش می‌دهد تا احساس سرما نکنید و به بخاری اتاق نیازی نداشته باشید. محققانی از دانشگاه استنفورد با استفاده از فلز یک شبکه مش نامرئی به طور منظم و یکپارچه در تمام پارچه این لباس استفاده کردند که برخلاف لباس‌های معمولی که حرارت بدن را خارج می‌کنند، این لباس گرما را دوباره به روی پوست بدن می‌تابد. چون سیم فلزی استفاده شده در حد نانو است، لباس منعطف و نرم است و همانند یک لباس عادی جلوه می‌کند و استفاده‌کننده اذیت نمی‌شود. همچنین، به اندازه کافی محکم هست که در لباس‌شویی آسیب نبیند و قابل شست‌وشو باشد. جالب‌تر اینکه این لباس می‌تواند به برق وصل شود و شبکه مش به کار گرفته شده در آن گرمای کمی تولید کند که باز هم موجب گرم شدن لباس و بدن می‌شود. البته تابش اشعه‌های حرارتی به بدن قوی و خطرناک نیستند و مثلاً مانند لیزر نخواهند بود. ویژگی آخر این لباس برای افرادی که دوست دارند در زمستان پیاده‌روی کنند، بسیار مناسب است.

خالقان این لباس می‌گویند بیشتر سیستم‌های گرمایشی امروزی ناکارآمد هستند و باعث هدر رفتن میزان زیادی انرژی می‌شوند و در ضمن انسان را وادار به ماندن در اتاق و کنار خودشان می‌کنند. این سیستم‌ها فقط فضای داخل یک ساختمان را گرم می‌کنند و انسان در بیرون از ساختمان به مشکل برمی‌خورد. به علاوه، تقریباً نیمی از انرژی جهان توسط همین سیستم‌های گرمایشی درون ساختمان‌ها استفاده می‌شود و مقصر تولید یک سوم گازهای گلخانه‌ای هستند که موجب تغییر آب و هوا روی کره زمین شدند. بنابراین، انسان چرا باید برای گرم کردن خودش ابتدا یک ساختمان را گرم کند؟ و چرا به طور مستقیم فقط خودش را گرم نکند؟

 

nanowireclothcropHR-1

 

 

nanowireclothcropHR-2

 

در تصویر اول یک دستکش معمولی اجازه می‌دهد حرارت دست به بیرون منتقل شود ولی در عکس دوم، دستکش نانوسیم از فرار گرمای طبیعی دست جلوگیری می‌کند.

این محققان اذعان دارند که در مناطق بسیار سرد که امکان انجماد لو‌له‌های آب و گاز وجود دارد، باید از سیستم‌های گرمایشی استفاده کرد اما می‌گویند اگر مردم با پوشیدن یک لباس می‌توانند گرم بمانند و دمای بیرونی ساختمان نیز آن‌قدرها سرد نیست چرا باید سیستم‌های گرمایشی کار کنند. می‌توانیم این سیستم‌ها را موقتاً خاموش کنیم. یکی از محققانی که روی این لباس مقاله داده این‌طور می‌گوید: « من فکر می‌کنم سیستم‌های گرمایشی هنوز هم برای مناطقی که دمای هوای بیرون از ساختمان بسیار سرد است، لازم هستند اما می‌توانیم میزان زیادی انرژی حرارتی را صرفه‌جویی کنیم.» هر فرد با پوشیدن این لباس می‌تواند هزار کیلووات ساعت انرژی برق را در سال نجات دهد. این انرژی را دو مترمربع پنل خورشیدی در سال برای هر فرد تولید می‌کنند.

این لباس در محیط‌های کاری یک مزیت دیگر هم دارد. پایان دادن به دعواهای همیشگی روی گرم یا سرد بودن اتاق میان کارمندان. با پوشیدن این لباس، در نهایت هر شخص می‌تواند خودش را گرم کند و به دیگران کاری ندارد که گرمشان است یا سردشان و نیازی نیست بخاری یا سیستم گرمایشی روشن باشد.

اگر علاقه‌مند این لباس شدید، باید پنج سالی برای خریدش صبر کنید چون هنوز در حال توسعه است و به این زودی‌ها پشت ویترین فروشگاه‌های زمستانه‌فروش دیده نمی‌شود. حتی هنوز نمونه اولیه دوخته شده‌ای از این لباس عرضه نشده است تا ببینیم شیک هست یا خیر! شاید سوال کنید برای تابستان چه لباسی بپوشیم که بدنمان را خنک کند. محققان دانشگاه استنفورد دارند روی لباس خنک‌کننده تابستان نیز کار می‌کنند.

منبع : یک پزشک

admins بازدید : 308 سه شنبه 30 دی 1393 نظرات (0)

افزایش روزافزون دمای کره زمین می‌تواند منجر به بروز رویدادهای ناخوشایندی برای ساکنان این کره آبی‌ شود که همین امر در سال‌های اخیر توجه همگان را به خود جلب کرده است و موجب نگرانی بسیاری از دانشمندان شده است. 
اکثر مردم جهان تا زمانی که اتفاق بدی برای آنها روی ندهد، از کنار خطراتی که همواره آنها را تهدید می‌کند، بی‌اعتنا رد می‌شوند. از جمله این تهدیدات می‌توان به تاثیرپذیری صنعت غذای جهانی از پدیده گرم شدن کره زمین اشاره کرد. به طور مثال تغییر آب و هوایی شدید در یک منطقه دورافتاده همچون منطقه‌ای در تگزاس می‌تواند منجر به افزایش بی‌سابقه قیمت کالاهای اساسی انسان‌ها از جمله ذرت شود. به همین خاطر است که محققان در تلاشند تا تاثیر این پدیده را بر محصولات غذایی برشمارند. برای درک بیشتر این موضوع مثال جنگل‌های بارانی آمازون را در نظر بگیرید که خاستگاه بسیاری از مواد غذایی جهانیان به شمار می‌رود، از جمله آنها می‌توان به سویا اشاره کرد که یکی از مواد غذایی اصلی سبد غذایی خانواده‌ها را تشکیل می‌دهد. این ماده غذایی که در جنگل‌های آمازون می‌روید همه ساله توسط کشتی‌های مخصوص بارگیری شده و به اکثر مناطق جهان ارسال می‌شود. در سال‌های نه چندان دور هنگامی‌که خشکسالی بر این منطقه حکمفرما شد و محصول زیادی برداشت نشد، قیمت سویا افزایش بی‌سابقه‌ای را به خود دید و از آنجایی که از این ماده غذایی در کشورهای اروپایی به‌عنوان غذای مرغ نیز استفاده می‌شود، با بالارفتن قیمت آن، قیمت مرغ نیز سیر صعودی به خود گرفت. افزون بر این کمبود بارندگی در این منطقه اختلالاتی را در حرکت کشتی‌ها به وجود آورد. بدین‌صورت که با کاهش بارندگی و پایین آمدن سطح آب رودخانه‌ای که مسیر حرکت این کشتی‌ها را تشکیل می‌داد و به منظور جلوگیری از فرو رفتن کشتی در گل و لای بارگیری کشتی‌ها به حداقل می‌رسید و این امر سبب افزایش هزینه حمل و نقل می‌شد که به تبع آن باز هم به قیمت سویا و تمامی ‌مواد غذایی وابسته با آن افزوده می‌شد. 
به عقیده برخی‌ها افزایش میزان کربن دی اکسید در جو موجب می‌شود تا بسیاری از درختان زیر فشار و گرمای هوا طاقت نیاورند که همین امر موجب گلخانه‌ای شدن بسیاری از میوه‌هاو مواد غذایی می‌شود. براساس برآوردهای متخصصان تغییرات آب و هوایی سازمان ملل، پدیده گرم شدن کره‌زمین موجب کاهش تولید محصولات غذایی خواهد شد که می‌توان در نیمه دوم قرن حاضر این تغییرعظیم را حس کرد. 
سازمان تجارت بین‌المللی نیز تلاش‌هایی را براي کاهش قیمت مواد غذایی انجام داده است. اما با این حال نمی‌توان به‌طور قطع از مثمرثمر بودن تلاش‌های این قبیل گروه‌ها سخن به میان آورد و در پایان محققان اظهار امیدواری کردند که بتوان با کمک همگانی بر این معضل فائق آمد.

admins بازدید : 900 دوشنبه 29 دی 1393 نظرات (0)

به نام خدا

امروز آموزش شماره یک فتوشاپ را برای شما آماده کردیم.

این آموزش مهارت خاصی نمی خواهد و در حد مبتدی می باشد . ما در این آموزش به شما یاد می دهیم که چگونه امضاء یا لوگوی خود را روی یک تصویر قرار دهید .

فایل های مثال زده شده برای آموزش شامل ( + و + ) می باشد

 

اول تصویر را در فتوشاپ باز می کنیم .

 


1

 

 

 

بعد از باز کردن تصویر به شکل زیر در برنامه نمایش داده می شود .

 

2

 

همانطور که مشاهده می کنید تصویر دارای بک گراند سفیدی می باشد و ما نمیتوانیم لوگوی خودمان را روی تصویر قرار دهیم .

 

پس مانند تصویر زیر به سراغ پاک کن ها میرویم و گزینه magic eraser را انتخاب می کنیم .

توجه ( توجه کنید زمانی که پس زمینه ای نداشته باشد و پس زمینه شترنجی باشد نیاز به پاک کردن نیست و لایه را داپلیکیت میکنیم )

3

 

بقیه در ادمه مطلب ...

 

 

 

 

 

تعداد صفحات : 21

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما بر روی کدام یک از موضوعات سایت باید بیشتر کار شود.
    آمار سایت
  • کل مطالب : 210
  • کل نظرات : 69
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 126
  • آی پی دیروز : 69
  • بازدید امروز : 267
  • باردید دیروز : 869
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,677
  • بازدید ماه : 2,444
  • بازدید سال : 47,425
  • بازدید کلی : 287,473