loading...
تیم سایبری تومور
آخرین ارسال های انجمن
admins بازدید : 250 سه شنبه 25 خرداد 1395 نظرات (0)

 

این ساعت، جزو خانواده‌ی ساعت‌های زنانه با طراحی کلاسیک ساخت کمپانی والار است. ساعت ظزیف آهو طرح والار دارای صفحه گرد شکل  و بند طلایی رنگ می باشد . صفحه و بند این ساعت از استیل ضد زنگ ساخته شده که در  کنار بند نگین کار شده است و دو چشم زیبا روی بند که باعث می شود، حس بسیار خوبی را به شما انتقال دهد.ساعت آهو مقاوم در برابر آب در حد شستشو دست می باشد.جنس استیل صفحه و بند این ساعت هیچگونه حساسیتی برای دست به وجود نمی آورد.از ویژگی های این محصول سایز ظریف صفحه ی آن می باشد که زیبایی خاصی بر روی دست ایجاد می کند.

 (این محصول در این فروشگاه با بالاترین کیفیت ارسال می شود )

در صورت نارضایتی می توانید محصول را حتی تا 7 روز برگشت دهید

خـريد پستي >> قيمت فقـط :39000تـومان

admins بازدید : 229 سه شنبه 25 خرداد 1395 نظرات (0)

لیوان شیشه ای دسته دار

درب فلزی پیچی و یک عدد نی رنگی

ارتفاع 13 و قطر دهانه 7 سانتی متر

ابعاد پایه‏:‏ تقریبا 8*8 سانتی متر

مناسب دتاکس و سرو انواع نوشیدینی سرد

درب رنگی با طرح خال خالی

شست و شو با دست

 

قیمت : 17,000  تومان 
خرید پستی

 

 

admins بازدید : 259 چهارشنبه 02 دی 1394 نظرات (0)

با سلام

امروز دوباره تیم سایبری تومور برگشت ، برگشت تا دوباره کار حرفه ای شو شروع کنه .

توی مدت این یک سالی که نبودم خیلی چیزا یاد گرفم و خیلی چیزا از یادم رفتن ، خیلی چیزا با ارزش شدن و خیلی چیزا بی ارزش.

میدونم کمتر دلنوشته میزارم  اما خودم خیلی دلنوشته دوست دارم امروز میخوام مروری بر کارهایی که توی این یک سال کردم بکنم.

من نیما کارگر هستم ، ساکن استان فارس شهرستان جهرم ، یه بچه 15 سال . میدونم خیلی دوستام این پست رو میخونن درباره دوستام هم میگم ، اول بگم که من از هیچکس بدم نمیاد حتی دشمن هام البته دشمنی هم ندارم . توی این یک سال من به بازی pro evolation soccer علاقه مند شدم یه بازی گسترده که شاید اکثر شما ها هم با اون آشنا باشید ، شدم ادیتور این بازی ادیت ها مو توی سایت های مربطو به pes میتونید ببینید ، خیلی از ویرایش هاشو یاد گرفتم بخصوص pes 2013 و بعد از این ویرایش هامو اینجا هم میزارم تا شما هم استفاده کنید .

خلاصه سرگرم بودم  امسال کربلا نرفتم ، شاید ایمانم کم شده نمیدونم ولی فهمیدم که همه چی خدا و پیغمبر نیست ، آدم باید با شرافت زندگی کنه ، بیشتر فکر کار و زندگی افتادم ، رنگ زنی یکم یاد گرفتم ، به فوتبال علاقه مند شدم ، دوستای جدیدی پیدا کردم و بعضی از دوستامو هم از دست دادم .

دیگه سایت یه تیم نیست و اون شور و شوق قبلا رو هم برای فعالیت کردن ندارم .

انشالله با هیئت کبوتران حرم شریک بشیم و سایت رو گسترده ترش کنیم .

فکرای زیادی داریم اگه یه حامی داشتیم عالی میشد .

ایشالله کار سایت رو بعد از امتحانات نوبت اول اغاز میکنیم .

اگه کسی دوست داشت با ما همکاری کنه ما خوشحال میشیم .

این شماره بنده هست

09176578214

تلگرام و واتساپ

اینم ایمیل    kargar_nima@yahoo.com

منتظرتون هستیم شما هم منتظر ما باشید...

 

admins بازدید : 323 چهارشنبه 26 فروردین 1394 نظرات (0)

به نام خدا.

این طرح رو برای این زدم که حس کردم که دارم از امام حسین دور میشم .

گفتم دوباره دلم حسینی بشه .

نمیخواستم انتشارش بدم اما چون چند تا از دوستام گفتند قشنگه انتشارش دادم .

امیدوارم لذت ببرید .

به زودی اگر که دوستان از طرح خوششون اومد ، لایه بازش رو هم در سایت قرار می دهیم .

فعلا این طرح رو به سه قسمت تقسیم کرده ام و روی سایت گذاشته ام .

طرح اصلی که در بالا مشاهده می کنید طرح اول هستش .

طرح دوم که سر بند روی گلدان رو نداره و به جای امضاع سایت امضاء و نام طراح ذکر شده است را می توانید از لینک زیر دانلود کنید .

طرح دوم

و اما طرح سوم که بیشتر برای شما به درد می خورد طرحیاست که هیچگونه امضاء ندارد و البته سربند روی گلدان هم ندارد .

جهت دریافت این طرح بر روی لینک زیر کلیک کنید .

طرح سوم 

خب ما برای طراحان گرامی هم فکرایی کردی .

به دلیل اینکه این پوستر حرفه ای هستش نمیتونم لایه بازش رو بزارم حداقل فعلا .

پس طرح های مهم رو به صورت تک به تک با فرمت png برای شما دوستان عزیز آماده کرده ام .

سیب 

قاب 

متن 

میز

admins بازدید : 320 یکشنبه 17 اسفند 1393 نظرات (0)

داستان فیلم در ماه های آخر جنگ جهانی دوم رخ می دهد و روایتگر داستان یک گروهبان به نام واردادی و گروه کوچکش است که خود را در عملیاتی مرگبار در پشت خطوط دشمن می بینند بدون اینکه نیروهای کمکی به کمک آنها بیایند و…

 

کیفیت فیلم : 720

 حجم : 1000 مگابایت

زیر نویس فارسی: دارد

 

دانلود فیلم  

دانلود

دانلود زیر نویس فارسی

دانلود

admins بازدید : 296 جمعه 15 اسفند 1393 نظرات (0)

 تشویق کودک به این که نوشیدنی خود را تا آخرین قطره سرکشد، بیش از آنکه برای او نفعی در برداشته باشد متضمن ضرر زیادی است. اگرچه کالری مواد غذایی سریعا سوخته می‌شود، اما در عوض عادات بد تغذیه‌ای همچنان به قوت خود باقی خواهند ماند. 
 پروفسور گیبس و رناتا فورسته از دانشگاه بریگهام یونگ به این نتیجه رسیده‌اند که چاقی در کودکان 24 ماهه ماحصل شیوه تغذیه آنها در دوران شیرخوارگی بوده است. 
 فورسته می‌گوید: "اگر کودکی در سن دو سالگی دچار اضافه وزن است، این عامل او را در مسیری قرار خواهد داد که نتیجه آن چاقی وی را در مراحل بعدی زندگی در پی خواهد داشت. و این جای بسی نگرانی دارد.‌"
 محققان این دانشگاه به بررسی داده‌های بیش از 8هزار خانواده پرداخته و متوجه شدند نوزادانی که با شیر خشک تغذیه می‌شدند، 5/2 بار بیشتر از نوزادانی که در شش ماه نخست زندگی خود با شیر مادر تغذیه شده‌اند، در معرض چاقی قرار داشته‌اند. 
 اما به گفته این محققان، این الگو فقط به تغذیه با شیر مادر مربوط نمی‌شود.  گیبس که یکی از محققان این طرح بوده و نتیجه تحقیقات خود را در مجله چاقی کودکان به چاپ رسانده است، می‌گوید: "به نظر می‌رسد که این الگو‌های تغذیه‌ای کودکان است که مسیر چاقی آنها را مشخص می‌کند.‌"
 قرار دادن نوزادان آن هم به همراه یک بطری شیر خطر چاقی آنها را تا میزان 36 درصد افزایش می‌دهد. همچنین تغذیه زودهنگام نوزاد با غذای جامد آن هم قبل از چهار ماهگی می‌تواند خطر چاقی او را تا 40 درصد افزایش دهد. 
 فورسته می‌گوید: "روش غذا خوردن قبل از به خواب رفتن آن هم به شیوه‌ای که کودک نتواند الگو‌های تغذیه‌ای خود را تعیین نماید به تدریج استوار می‌گردد."
 او همچنین می‌گوید که طبیعت تغذیه با شیر مادر به نوزاد کمک می‌کند تا زمان سیر شدن خود را به خوبی‌ تشخیص دهد. اما این مهارت را باید به نحوی به نوزادانی که با شیر خشک تغذیه می‌شوند نیز آموخت. 
 او می‌گوید: "اگر نوزاد خود را با شیشه شیر تغذیه می‌کنید و سعی دارید تا خوردن او را تنظیم کرده و راه درست تغذیه را برای او هموار نمایید، هنوز هم دیر نشده است. در زمانی که نوزاد سیر می‌شود و شیشه شیر را به کناری می‌زند بایستی تغذیه او را متوقف کنید. سعی نکنید تا به زور او را وادار کنید تا تمام محتوی شیشه را سربکشد.‌"
 تغذیه با شیر مادر در خانواده‌های فقیر و تحصیل نکرده در سطح پایینی قرار دارد. سالی فیندلی، استاد بهداشت عمومی‌ در دانشگاه کلمبیا، می‌گوید: "بر اساس تحقیقات جدید صورت گرفته از سوی محققان دانشگاه بریگهام یونگ این نکته روشن می‌شود که تمرین تغذیه درست کودکان می‌تواند میزان چاقی آنها را تا میزان قابل توجهی کاهش دهد.‌"
 فیندلی می‌گوید: "تغذیه با شیشه شیر می‌تواند به نحوی اعمال حرکتی نوزاد را در زمان خوردن شیر تغییر دهد و آن دسته از نوزادانی که فقط با شیشه شیر تغذیه می‌شوند (فقط با شیشه یا گاهی هم با شیر مادر) بیشتر در معرض آن می‌باشند که به شیر آنها شیرین‌کننده یا دیگر غلاتی اضافه نمایند آن هم قبل از آن که این غلات را با قاشق به آنها بخورانند. 
 طرح آتی گیبس و فورسته ارزیابی ‌مجدد رابطه میان تغذیه با شیر مادر و رشد ادراکی کودکان است. فورسته سابقا تحقیقی در رابطه با این که چرا مادران تغذیه با شیر خود را متوقف می‌کنند منتشر کرده بود. 
 گیبس می‌گوید: "جامعه پزشکی به دنبال یافتن ریشه‌های بیماری همه‌گیر چاقی است و حتی بیش از آن نیز محققان توجه خود را به دوران کودکی که از اهمیت بسیار زیادی نیز برخوردار است معطوف کرده‌اند. 

admins بازدید : 367 جمعه 15 اسفند 1393 نظرات (0)

توده، چاه، سیم و نقطه کوانتومی
اگر یک حجم یا توده‌ای از اتم‌ها و مولکول‌ها داشته باشیم که هیچ نوع محدودیتی نداشته باشند و الکترون‌ها بتوانند در جهت دلخواه حرکت کنند، به این حجم یک توده کوانتومی می‌گویند، انرژی این سیستم کاملا پیوسته است و هر مقداری می‌تواند باشد. مثلا تعداد زیادی اتم سیلیکون را در جهت خلاف فرآیند بالا حرکت دهیم. چاه کوانتومی از محدود کردن توده بالا در یک جهت به‌دست می‌آید‌. بدین‌معنی که ماده دارای سطوح مختلف انرژی است که هر سطح را به اسم نوار می‌شناسیم، مانند نوار ظرفیت و نوار رسانش. الکترون‌هایی که در نوار ظرفیت هستند، در واقع مقید به هسته بوده و نمی‌توانند به آسانی در اتم حرکت کنند و برای اینکه بتوانند از قید هسته رهایی پیدا کنند، باید به یک نوار رسانش بروند. بدین‌منظور باید انرژی لازم برای رفتن از نوار ظرفیت به نوار رسانش را داشته باشند. به فاصله بین این دو نوار گاف انرژی می‌گویند. در فلزات این گاف صفر است، در مواد عایق از مرتبه چند الکترون ولت و در مواد نیمه‌رسانا بین این دو انرژی است. در یک ماده رسانا الکترون‌ها به راحتی می‌توانند در هر جهتی حرکت کنند. حال اگر در یک راستا مثلا در چپ و راستِ این ماده، ماده‌ای دیگر قرار دهیم، سیستم تبدیل به یک چاه کوانتومی می‌شود. بدین‌معنی که سطح انرژی ماده اولیه پایین‌تر از ماده محدودکننده است و الکترون‌ها در ماده اولیه باید به یک سطح انرژی بالاتری برسند و این یعنی چاه کوانتومی، چاه کوانتومی از مهمترین مسائل در فیزیک کوانتومی است که کاربردهای فراوانی در نیمه رساناها دارد. توجه کنید که ما توده را در یک جهت محدود کردیم و در دو جهت دیگر الکترون‌ها می‌توانند آزادانه حرکت کنند.
اما اگر چاه را در یک جهت دیگر مثل بالا و پایین محدود کنیم، به یک سیم می‌رسیم‌. سیمی که در یک جهت الکترون‌ها می‌توانند آزادانه حرکت کنند. سیم‌های معمولی هم همین‌گونه‌اند یعنی در یک جهت تا بی‌نهایت ادامه دارند و در دو جهت دیگر محدود هستند و به همین خاطر به این سیستم سیم کوانتومی می‌گویند.
اما نقطه کوانتومی چیست‌، نقطه از محدود کردن یک توده در هر سه جهت به دست می‌آید. مثلا یک سیلیسیم که در اطراف آن ژرمانیوم قرار داده‌ایم. نقطه کوانتومی به‌علت محدود بودن، دارای انرژی گسسته‌ای می‌باشد که به آن اتم مصنوعی می‌گویند‌. به نقطه کوانتومی یک ساختار صفر بعدی گفته می‌شود. نقطه کوانتومی به علت اینکه با انتخاب مواد می‌توانیم سطوح انرژی آن‌را به هر مقدار دلخواهی تغییر دهیم، کاربردهای فراوانی دارند مانند دیودها، لیزرها، سلول‌های خورشیدی، آشکارسازها و....
در شکل‌های زیر انرژی‌های هر سه ساختار و نوع محدود کردن آنها را نشان داده‌ایم. در این شکل چگونگی محدود شدن انرژی را مشاهده می‌کنیم و می‌بینیم چگونه ساختار انرژی نقطه کوانتومی محدود شده است.



منبع : مجله دانشمند

admins بازدید : 345 پنجشنبه 14 اسفند 1393 نظرات (1)

فیلم Captain America The Winter Soldier بر اساس کمیک مارول ساخته شده است و داستان ابرقهرمانی به نام Capitan America را روایت می کند . فیلم در استودیو مارول ساخته شده است و توسط کمپانی والت دیسنی منتشر شده است . این نسخه از فیلم دنباله نسخه موفق Capitan America The First Avenger می باشد که در سال 2011 منتشر شده بود . دو سال بعد از جنگ نیویورک , استیو راجرز در واشنگتن برای گروهی به نام S.H.I.E.L.D که توسط نیک فری اداره می شود استخدام می شود . مامور راجرز و ناتاشا رومانوف به همراه گروه ضد تروریستی S.H.I.E.L.D به نام S.T.R.I.K.E به رهبری راملوف برای آزاد کردن گروگان به ماموریتی فرستاده می شوند . در طی ماموریت راجرز در می یابد که رومانوف آنگونه که تظاهر می کند نیست و سعی در استخراج اطلاعات برای Fury را دارد . راجرز به مرکز فرماندهی S.H.I.E.L.D در Triskelion بر می گردد تا در مورد پروژه Insight و Fury گروه را در جریان بگذارد . کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی بعد از انتشار فیلم اول اعلام کرده بودند که در حال کار بر روی دنبالهٔ آن هستند و در ژوئن ۲۰۱۲، آنتونی و جو روسو برای کارگردانی این فیلم وارد مذاکره شدند. ماه بعدی انتخاب بازیگران انجام شد و فیلمبرداری آن از آوریل ۲۰۱۳ در لس‌آنجلس، واشنگتن، کلیولند و اهایو آغاز شد. کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان ۴ آوریل ۲۰۱۴ به صورت ۳بعدی و ۲بعدی اکران شد . شما می توانید این فیلم فوق العاده زیبا را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت نمایید . 

 

...................................................................................................

مشخصات فیلم Captain America The Winter Soldier : 

نام فیلم : Captain America: The Winter Soldier

نام فیلم (فارسی) : کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان 

کارگردان : آنتونی و جو روسو

تهیه کننده : کوین فیگ 

مدت : کریس ایوانز , اسکارلت جوهانسون , ساموئل ال. جکسون , جرجس سنت-پی

تاریخ انتشار : 4 آپریل 2014

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : دارد

کمپانی سازنده : مارول استودیو 

کمپانی منتشرکننده : والت دیزنی 

 

دانلود فیلم با لینک مستقیم = حجم 900 مگابایت 

دانلود

 

 

admins بازدید : 529 پنجشنبه 14 اسفند 1393 نظرات (0)

 

آیا تابه حال به این موضوع فکر کرده‌اید که چگونه می‌توانید از مرورگر خود استفاده بهینه‌تری ببرید؟ مرورگرهای نصب شده بر روی سیستم کاربران رايانه بیشتر از آن چیزی که برای مشاهده صفحات وب از آنها استفاده می‌شود، کاربرد دارند. به طوری‌که اگر با قابلیت‌های کاربردی آنها آشنا باشید، نه تنها به آسانی می‌توانید به مرور صفحات وب بپردازيد، همچنین می‌توانید در مراجعات بعدی سرعت دسترسی به صفحات را نیز افزایش دهید. بر پایه این موضوع بر آن شدیم چند روش کاربردی که هم روی مرورگر اینترنت اکسپلورر و هم بر روی مرورگر فایرفاکس -از پرمخاطب ترین مرورگرهای وب- کاربرد دارند را به شما معرفی کنیم.
ذخیره‌سازی زبانه‌ها در زمان مراجعه بعدی به مرورگر فایرفاکس
یکی از رویدادهایی که در زمان گشت و گذار در دنیای اینترنت برای اکثر کاربران رايانه رخ می‌دهد، زمانی است که به وب سایت‌هایی برخورد می‌کنند که اطلاعات ارزشمندی درون آنها قرار دارد و کاربران تمایلی به بوک مارک صفحه وب نداشته و می‌خواهند آنها را همواره به صورت آماده در دسترس داشته باشند. به طوری‌که با بسته شدن مرورگر، صفحه وب در آن ذخیره شده و در زمان مراجعه بعدی به طور اتوماتیک باز شود. برای اینکه این قابلیت را در مرورگر فایرفاکس فعال کنید، کافی است مراحل زیر را دنبال کنید.
1.ابتدا مرورگر فایرفاکس را اجرا کرده و از منوی Tools گزینه Option را انتخاب کنید. در پنجره ظاهر شده بر روی زبانه General کلیک کنید. در بخش Startup گزینه‌ای بنام When FireFox starts وجود دارد. از منوی کشويی قرار گرفته در این قسمت گزینه Show my windows and tabs from last word را انتخاب کرده و بر روی دکمه ok کلیک کنید. از این زمان به بعد هر زمان که مرورگر را بسته و مجدد باز کنید زبانه‌‌ها همچنان در مرورگر باقی خواهند ماند.

تغییر صفحه آغازین مرورگرها
زمانی که مرورگر خود را اجرا می‌کنید، صفحه‌ای به صورت صفحه پیش فرض نشان داده می‌شود. این صفحه که به آن Home Page می‌گویند در برگیرنده نشاني است که به طور پیش فرض در این قسمت قرار می‌گیرد. اما می‌توانید این صفحه پیش فرض را به گزینه‌ای که به آن تمایل دارید تغییر دهید. زمانی که این تغییر را انجام دهید هر زمان که مرورگر خود را باز کنید، صفحه وبی که نشاني آن را تعیین کرده‌اید ظاهر می‌شود. برای به کارگیری این قابلیت در مرورگر فایرفاکس:
1.از منوی Tools گزینه Options را انتخاب کنید.
2.در پنجره ظاهر شده بر روی زبانه General کلیک کنید. در زبانه General در بخش Home Page امکان وارد نمودن نشاني صفحه وبی که به آن نیاز دارید امکان‌پذیر است. کافی است نشاني موردنظر خود را به طور مثال www.google.com را وارد کرده و بر روی دکمه ok کلیک کنید.
در قسمت پايین این بخش سه دکمه وجود دارد. اگر بر روی دکمه Use Current Page Current کلیک کنید صفحه وبی که اکنون در حال مشاهده آن هستید، به عنوان صفحه پیش فرض در مراجعات بعدی به فایرفاکس به طور اتوماتیک باز می‌شود. با کلیک بر روی دکمه Use Bookmark می‌توانید از میان بوک‌مارک هایی که از قبل ساخته‌اید یکی را به عنوان صفحه وب مورد استفاده قرار دهید و در نهایت با کلیک بر روی دکمه Restore Default تنظیمات به حالت اولیه خود باز می‌گردند.

در مرورگر اینترنت اکسپلورر
1.از منوی Tools گزینه Options را انتخاب کنید.
2.در زبانه General در اولین بخش این پنجره گزینه‌ای بنام Home page قرار دارد. 
در این بخش قسمتی برای وارد نمودن نشاني صفحات وب قرار دارد. کافی است نشاني وب سایت و یا وب سایت های موردنظر خود را به صورت مجزا از یکدیگر در خط‌های جداگانه وارد کرده و کلید ok را کلیک کنید.به طور نمونه اگر همانند تصویر بالا دو نشاني متعلق به شرکت های گوگل و مایکروسافت را وارد کرده مرورگر را یک بار بسته و مجددا باز کنید، این نشاني‌ها در زبانه‌های مجزایی به طور اتوماتیک باز می‌شوند.

فایل‌های کوکی را مدیریت کنید
آیا تاکنون به این نکته توجه کرده‌اید که چگونه بعضی از وب سایت ها زمانی که مجددا به آنها مراجعه می‌کنید توانايی یادآوری فعالیت‌های انجام شده توسط شما را دارند؟ جواب این سوال در فایل‌های ویژه‌ای بنام فایل‌های کوکی نهفته است. کوکی‌ها فایل‌هایی با اندازه کم هستند که توسط بعضی از وب سایت ها با هدف جمع و نگهداری داده‌هایی که توسط کاربر تولید شده‌اند مورد استفاده قرار می‌گیرند. این فایل‌ها بر روی رايانه کاربر قرار گرفته و در زمان بازگشت مجدد به یک وب سایت مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما این فایل‌ها استفاده دوگانه دارند به این معنی که هم برای مقاصد مثبت و هم منفی می‌توانند مورد استفاده قرار گیرند. به دلیل اینکه این فایل‌ها در بیشتر موارد اطلاعات حساس کاربران را در خود جای می‌دهند. امروزه مرورگرهای وب مجهز به سازكارهای کنترلی بر روی این فایل‌ها گشته‌اند. به طوری که به کاربران اجازه پیاده‌سازی امنیت مضاعف بر روی آنها را می دهند. از جمله مواردی که به طور معمول به کاربران توصیه می‌گردد پاک نمودن این فایل‌ها در یک بازه زمانی است. البته به این نکته توجه داشته باشید زمانی که این فایل‌ها پاک می‌گردند، در بعضی از وب سایت ها نیازمند وارد نمودن مجدد اطلاعات خواهید بود.

پاک نمودن فایلها در مرورگر اینترنت اکسپلورر
1.از منوی Tools گزینه Internet Explorer را انتخاب کنید.
2.در پنجره ظاهر شده بخشی بنام Browsing History وجود دارد.
3. بر روی گزینه Delete کلیک کنید.با کلیک بر روی این دکمه پنجره Delete Browsing History همانند تصویر زیر ظاهر می‌گردد.
همان‌گونه که در تصویر مشاهده می‌کنید، اینترنت اکسپلورر امکان پاک نمودن اطلاعات مختلف را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.گزینه‌هایی که در این پنجره قرار گرفته‌اند عبارتند از:
Preserve Favorites website data: در صورت فعال بودن این گزینه زمانی‌که اقدام به پاک کردن اشیا مربوط به وب سایت‌ها می‌کنید اینترنت اکسپلورر اقدام به نگهداری داده‌های مربوط به وب سایت هایی که آنها را به صورت Favorite تعیین کرده‌اید، می‌کند.
Temporary Internet files and website files‌: در صورت فعال بودن این گزینه اینترنت اکسپلورر اقدام به ذخیره نمودن فایل‌های چندرسانه‌ای مانند فایل‌های صوتی و تصویری که متعلق به وب سایت‌هاست می‌نماید. این گزینه برای زمانی که کاربر دومرتبه به وب سایت مراجعه می‌کند باعث کاهش زمان بارگذاری وب سایت می‌گردد.
Cookies and website data : در صورتی که این گزینه فعال باشد اینترنت اکسپلورر اقدام به حذف فایل‌های کوکی و داده‌های مربوط به وب سایت‌ها می‌کند. این گزینه خصوصا زمانی که از یک رايانه به صورت عمومی استفاده می‌کنند مانند کافی‌نت‌ها کاربرد دارد.به طوری‌که داده‌های حساس وارد شده توسط کاربر را پاک می‌کند.
History: حذف تاریخچه مربوط به بازدیدها، زمانی که به بازدید وب سایت‌ها می‌پردازید نشاني این وب سایت‌ها توسط اینترنت اکسپلورر ضبط می‌شود.در صورت فعال بودن این گزینه این اطلاعات نیز پاک می‌شوند.
Download History:زمانی که فایلی توسط اینترنت اکسپلورر دانلود می‌شود اطلاعات مربوط به این فایل توسط اینترنت اکسپلورر ذخیره می‌گردد. در صورتی که تمایل به نگه داشتن سابقه‌ای از فایل‌های دانلود شده ندارید، می‌توانید این گزینه را فعال کنید.
Form Data: زمانی که در حال پر نمودن یک فرم اینترنتی هستید، داده‌های وارد شده در فیلدهای اطلاعاتی توسط اینترنت اکسپلورر به طور اتوماتیک ذخیره می‌گردد. به طوری که اگر مجددا اقدام به وارد نمودن این اطلاعات نمایید اینترنت اکسپلورر این موضوع را تشخیص داده و به شما نامی که قبلا وارد کرده‌اید را پیشنهاد می‌کند، اگر می‌خواهید این داده‌های محلی را پاک کنید، می‌توانید این گزینه را فعال کنید.
Passwords: اکثر وب سایت‌ها نیازمند وارد نمودن نام کاربری و رمزعبور هستند، اما اینترنت اکسپلورر امکان ذخیره‌سازی اتوماتیک رمزهای عبور متعلق به وب سایت‌ها را برای کاربران امکان‌پذیر می‌سازد که در بیشتر زمان ها به دلیل موارد امنیتی گزینه چندان محتاطانه‌ای نیست. اگر این گزینه را فعال کنید این داده‌ها نیز به طور اتوماتیک حذف می‌گردند.
ActiveX Filtering and Tracking Protection data: اگر این گزینه را فعال کنید فایل‌های اکتیوایکس و همچنین داده‌هایی که امکان ردیابی شما را امکان‌پذیر می‌سازند توسط اینترنت اکسپلورر ممكن مي‌شوند.
بعد از تنظیم گزینه‌های مورد نظر و کلیک بر روی دکمه ok همه اطلاعات بر اساس گزینه‌های تنظیم شده حذف خواهند شد.
پاک نمودن کوکی ها بر روی مرورگر فایرفاکس
1.از منوی Tools گزینه Options را انتخاب کنید.
2.در پنجره ظاهر شده به زبانه Privacy بروید.
3.در بخش History بر روی لینک Remove individual cookies کلیک کنید.با کلیک بر روی این گزینه پنجره‌ای همانند تصویر زیر ظاهر می گردد.
4.همانگونه که در تصویر مشاهده می‌کنید، فایرفاکس به شما اجازه یک مدیریت کامل بر روی فایل‌های کوکی را می‌دهد. به‌طوری‌که برای هر وب سایتی که آن را مورد بازدید قرار داده‌اید، یک پوشه مشخص ساخته شده و فایل‌های کوکی مربوط به وب سایت درون آن قرار می‌گیرد.در صورتی که می‌خواهید کوکی‌های مشخصی را پاک کنید، کافی است بر روی فایل موردنظر کلیک کنید، با این کار اطلاعات مربوط به این فایل در بخش زیرین نشان داده می‌شود که شامل اطلاعاتی درباره نام فایل، محتوای آن، نام دامین، مسیر و زمانی است که اعتبار فایل به اتمام خواهد رسید. با کلیک بر روی دکمه Remove Cookie این فایل کوکی حذف می‌شود. اما اگر می خواهید همه کوکی‌های متعلق به یک وب سایت را به طور کامل حذف کنید، با کلیک بر روی دکمه Remove All Cookies همه این فایل‌ها به یک مرتبه برای وب سایت تعیین شده پاک خواهند شد. 
 


منبع : مجله دانشمند

تعداد صفحات : 21

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما بر روی کدام یک از موضوعات سایت باید بیشتر کار شود.
    آمار سایت
  • کل مطالب : 210
  • کل نظرات : 69
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 71
  • آی پی دیروز : 69
  • بازدید امروز : 195
  • باردید دیروز : 869
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,605
  • بازدید ماه : 2,372
  • بازدید سال : 47,353
  • بازدید کلی : 287,401