loading...
تیم سایبری تومور
آخرین ارسال های انجمن
admins بازدید : 523 پنجشنبه 26 تیر 1393 نظرات (1)

 

شرکت ال جی یکی از بزرگترین شرکت های لوازم دیجیتالی در دنیا است . گوشی ها ، تبلت ها ، تلوزیون و یخچال و لوازم آشپز خانه این شرکت همه جا معروف هستند و حرف اول را در دنیا میزنند. منظور از (LG)life's good  است به معنی زندگی زیباست این شرکت بزرگ دنیا با زدن این تبلت منحصر به فرد روی بسیاری از تبلت های شرکت سامسونگ مثل Samsung galaxy tab3  سیاه کرد و از دور انداخت تمام مشخصات این تبلت عالی هست و همین صحت ، این تبلت را به بهترین تبلت سال اروپا تبدیل کرده است . مشخصات lg g pad 8.3 را در زیر میتوانید بخوانید.

 تصویر از ال جی جی پد .

lg g pad 8.3 

 

 

lg g pad 8.3

 

lg g pad 8.3

 

lg g pad 8.3

lg g pad 8.3

مشخصات تبلت   G pad :

اندازه:× 126.5 × 8.3 میلی متر. 8.3 اینچ

وزن حقیقی:388 گرم

Cpu :Snapdragon 600 Chipset -Quad-Core Krait 300 CPU4 هسته ای

امکانات ارتباطی: بلوتوث ، وای فای ، اتصال به رایانه و لپ تاپ ، فاقد سیم کارت

حافظه رم: 2 گیگابایت

دوربین: دوربین اصلی 5 پیکسل ، دوربین وب کم 1.3

کیفیت صفحه نمایش:273 پیکسل بر اینچ

حدود قیمت : بین 950 هزار تومان تا یک میلیون و صد هزار تومان

بازی های گرافیکی امتحان شده:

Vector .popsnf . fast racing . zombies .zombie booth . iron man 3 . spider man  . x men 2.marvel avengers . nit for speed run .batman3 .

این بازی ها به خوبی در G pad نمایش داده میشدند.

 

 

 

شرکت ال جی یکی از بزرگترین شرکت های لوازم دیجیتالی در دنیا است . گوشی ها ، تبلت ها ، تلوزیون و یخچال و لوازم آشپز خانه این شرکت همه جا معروف هستند و حرف اول را در دنیا میزنند. منظور از (LG)life's good  است به معنی زندگی زیباست این شرکت بزرگ دنیا با زدن این تبلت منحصر به فرد روی بسیاری از تبلت های شرکت سامسونگ مثل Samsung galaxy tab3  سیاه کرد و از دور انداخت تمام مشخصات این تبلت عالی هست و همین صحت ، این تبلت را به بهترین تبلت سال اروپا تبدیل کرده است . مشخصات lg g pad 8.3 را در زیر میتوانید بخوانید.

 تصویر از ال جی جی پد .

lg g pad 8.3 

 

 

lg g pad 8.3

 

lg g pad 8.3

 

lg g pad 8.3

lg g pad 8.3

مشخصات تبلت   G pad :

اندازه:× 126.5 × 8.3 میلی متر. 8.3 اینچ

وزن حقیقی:388 گرم

Cpu :Snapdragon 600 Chipset -Quad-Core Krait 300 CPU4 هسته ای

امکانات ارتباطی: بلوتوث ، وای فای ، اتصال به رایانه و لپ تاپ ، فاقد سیم کارت

حافظه رم: 2 گیگابایت

دوربین: دوربین اصلی 5 پیکسل ، دوربین وب کم 1.3

کیفیت صفحه نمایش:273 پیکسل بر اینچ

حدود قیمت : بین 950 هزار تومان تا یک میلیون و صد هزار تومان

بازی های گرافیکی امتحان شده:

Vector .popsnf . fast racing . zombies .zombie booth . iron man 3 . spider man  . x men 2.marvel avengers . nit for speed run .batman3 .

این بازی ها به خوبی در G pad نمایش داده میشدند.

تنظیمات:

امکانات تبلت: با این که ماشین حساب بزرگی و دفترچه یاد داشت بزرگی دارد میتوان آن را به  سایز مورد علاقه خودمان در بیاروریم ، دوربین فیلم برداری کیفیت عالی دارد و و وضعیت های عکس برداری شامل : ( دور نما که تصویر را دور میکند ، رنگ دینامیک که باعث روشن تر یا تیره تر شدن تصویر میشود ، هادی ، عکس زیبا که می توان تصویر خودمان را به مقدار لازم زشت یا زیبا کنیم ، عکسبرداری متوالی برای عکس های شش تایی و سه بعدی سازی تصاویر ، عکس vr پانور ما برای زاویه دادن به عکس ، عکس در شب با این که فلاش ندارد اما تصویر در شب را پر نور میگیرد،ورزشی برای مثال تصویر فردی در حال دویدن را مبخواهید ثبت کنید با دوربین ها عادی عکس یفیتش را از دست میدهد اما با انتخاب این حالت دیگر کیفیت را از دست نمیدهد و عکس در حال حرکت را به خوبی ثبت میک ند ، عکس برداری لحظه ای در  مدت کمی  سه الی پنج عکس را ثبت می کند)دسترسی به فایل منیجر  خیلی راحت میباشد و سرعت وای فای هم عالی است اما در مورد سرعت بلوتوث باید بگم خیلی ضعیف میباشد، امکان Qpairکه برای کسانی که بیشتر تبلت خود را با خود میگردانند میتوان از این امکان استفاده کرد، با روشن کردن وای فای زمانی که تلفن همراهتان زنگ میخورد به شما اخطار تماس میدهد که این امکان در بیشتر تبلت ها نادر و عالی است ، remote  با روشن کردن وای فای می توانید برای تلوزیون و دستگاهDVD , CD خود را از راه دور کنترل کنید، ظبط صوت بسیار با کیفیت،نمایش آب و هوا به صورت بسیار دقیق،دیکشنری که میتوان زبان های درون دیکشنری را دانلود و فعال کرد که حدودا 80 مگ اینترنت میخواهد و با این دیکشنری میتوان تصویر هم گرفت یعنی اگر روی کاغذ متنی نوشته شده باشد و شما بخواهید آن را ترجمه کنید باید متن را در مترجم خود بنویسید اما با این دیکشنری میتوانید از متنی که روی کاغذ نوشته شده عکس بگیرید و ترجمه کنید.

آموزش کار با تبلت:اول برای روشن کردن تبلت حدود هشت ثانیه دکمه روشن و خاموش کردن تبلت را نگه دارید بعد وارد صفحه اصلی شوید بعد از وارد شدن برای تنظیم نور و صدا از بالای صفحه دست خود را به پایین بکشید و پنجره کم رنگی را مشاهده میکنید  که در آن جا میتوانید کار خود را راحت تر انجام دهید . زبان پیش فرض G pad انگلیسی می باشد برای تغییر زبان و راحت تر کار کردن به قسمت apps مراجعه کنید و بعد به قسمت settings  مراجعه کنید در قسمت setting  گزینه language &hnput مراجعه کنید و روی قسمت  language  بروید و به دنبال زبان فارسی بگردید. برای تعیین زبان لازم به خاموش و روشن کردن G pad نیست خوب حالا کار شما راحت شد و بعد از اتمام شارژ هشت ساعت بدون روشن کردن تبلت را شارژ کنید تو جه داشته باشید زمانی شارژ تمام میشود که تبلت خاموش شود و این پیغام را بدهد ( دستگاه خاموش می شود ).

اگر سوال دیگری درباره کار با G pad دارید در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید تا ما آن را ایمیل تان و ارسال کنیم و در این قسمت پست قرار دهیم.

خصوصیات خوب و بد G pad:

یکی از خصوصیات خوبی که G pad دارد این است که با این که ادازه 8.3 اینچی دارد اما بسیار خوش دست و زیبا است اما وزن زیاد آن زیاد دست گرفتن آن را کمی سخت میکند در ضمن بدنه پشت این تبلت بسیار سخت است و از ضربه دیدن تبلت جلو گیری میکند.G pad را باید حدود سه ساعت شارژ کرد اما نگهداری شارژ آن بی نهایت زیاد است و میتوان با آن بازی های سنگیت انجام داد و این به خاطر باتری بزرگی است که G pad دارد کیفیت دوربین G pad عالی است اما زیانی که داردر فلاش ندارد که اکثر تبلت ها هم فاقد فلاش میباشندچیزی که من رو از جی پد خیلی راضی نگه میداره کیفیت صفحه نمایش و وضوح بالای این تبلت است در کل جی پد تبلت زیباییست اما بیشتر امکانات جی پد نیاز به اتصال به اینترنت دارد که از محبوبیتش کم میکند .

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما بر روی کدام یک از موضوعات سایت باید بیشتر کار شود.
    آمار سایت
  • کل مطالب : 210
  • کل نظرات : 69
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 82
  • آی پی دیروز : 76
  • بازدید امروز : 408
  • باردید دیروز : 1,530
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6,639
  • بازدید ماه : 17,181
  • بازدید سال : 62,162
  • بازدید کلی : 302,210